جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 20 خرداد 1393     
ایران خودرو داد خریداران را درآورد!

فارس: ایران خودرو از اوائل هفته جاری اعلام کرد که به مناسبت ایام فرخنده نیمه شعبان اقدام به فروش فوری از طریق ثبت نام اینترنتی خواهد کرد.

در اطلاعیه این شرکت اعلام شد: «فروش خرداد ماه از ساعت 10 صبح روز دوشنبه 19 خرداد ماه بر روی سایت فروش اینترنتی محصولات گروه صنعتی ایران خودرو به نشانی www.ikco.com و یا ikco.iranecar.com  فعال می‌شود.

هموطنان می توانند با مراجعه به سایت مذکور و یا یکی از نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو جهت ثبت نام اقدام کنند.

در  این شرایط خودروهای گروه وانت، پژو405، پژو206، سمند، پژو پارس و رانا با موعد تحویل 30روزه عرضه می شود.

همچنین از ویژگی های این شرایط، تنوع رنگ های متفاوت در خودروها و امکان دریافت کارت طلائی گروه صنعتی ایران خودرو با تخفیف ویژه است.»

در عین حال همزمان با آغاز زمان ثبت نام از ساعت 10 صبح دیروز بسیاری از مراجعان و متقاضیان خودرو موفق به ورود به سایت و خرید اینترنتی نشدند و ناراضی برگشتند.

معصومه سیفی در تماس با خبرگزاری فارس در این باره گفت: دیروز من و چند تن از همکارانم برای ثبت نام خرید اینترنتی اقدام کردیم ولی تلاش‌هایمان برای ورود به سایت بی نتیجه بود و سرانجام هم در ساعت یک اعلام شد فروش اینترنتی به پایان رسیده است.

وی با بیان اینکه در فروش اینترنتی قبلی ایران خودرو در 6 اردیبهشت نیز وضعیت به همین گونه بوده و توفیقی در ثبت نام نداشته است، افزود: به نظر می‌رسد تنها عده معدود و خاصی می توانند از این عرضه‌ها بهره‌مند شوند.

سیفی افزود: امروز هم سایت ایران خودرو باز است و می توان ثبت نام کرد اما پس از ثبت نام متقاضی به نمایندگی ارجاع داده می شود که بر اساس اعلام سایت ظرفیت تمام نمایندگی‌ها پر است.

وی گفت: مسئولان ایران خودرو بهتر است در این رابطه حسن نیت خود را نشان داده و به جای فروش اینترنتی ثبت نام را از طریق مراجعه حضوری در نمایندگی انجام دهند و از طریق بازرسانشان بر فرآیند ثبت نام و رسیدن خودرو به دست متقاضیان واقعی نظارت کنند.

این مورد یکی از چندین تماسی است که امروز در این رابطه با خبرگزاری فارس گرفته شده و حاکی از گلایه مردم نسبت به وضعیت ثبت‌نام اینترنتی خودرو است.

* داستان تکراری مراجعه به سایت و دست خالی برگشتن


گزارش خبرنگار حاکی است ایران خودرو روز ششم خرداد نیز اقدام به فروش فوری کرد که در آن مرحله نیز در ازدحام نمایندگی‌های فروش و پاسخگو نبودن سایت اغلب مراجعان دست خالی برگشتند.

فروش نقدی ایران خودرو در حالی انجام می‌شود که اختلاف قیمت کارخانه و بازار در اغلب خودروها به چندین میلیون تومان بالغ می شود و طبیعی است که کسانی که موفق به خرید شوند می‌توانند به راحتی با فروش خودرو تحویلی در بازار سود بادآورده و قابل توجهی کسب کنند.

همین مسئله شائبه پیش‌دستی برخی دلالان و نمایندگی‌های فروش بر خریداران واقعی و رونق دلالی‌گری در این رابطه را به وجود آورده است.

در همین ارتباط، یکه زارع مدیرعامل ایران خودرو چندی قبل اعلام کرده است که ایران خودرو تا پایان سال اقدام به فروش فوری 120 هزار خودرو خواهد کرد که در صورت تداوم رویه موجود این عرضه‌ها نه تنها کمکی به تنظیم بازار و تعدیل قیمت‌ها نخواهد کرد که بیشتر به افتادن نبض بازار به دست دلالان و آشفتگی هر چه بیشتر بازار خواهد انجامید.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: