جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 26 شهريور 1394     
ایران 1 - آمریکا صفر

  ایسنا: تیم ملی والیبال ایران در روز هفتم جام جهان والیبال در شهر اوزاکا ژاپن به مصاف آمریکا مقتدرترین تیم این دوره از مسابقات رفت. آمریکایی ها که پیش از این همه بازی های خود را با برد پشت سر گذاشته بودند، انگیزه زیادی داشتند تا با برتری بر ایران تقریبا صعود خود را به عنوان قهرمان جام جهانی به المپیک تضمین کنند. آن ها پیش از این ایتالیا، لهستان و روسیه مدعی را شکست داده بودند.

در مقابل تیم ملی والیبال ایران که شرایط خوبی در جام جهانی نداشت، بعد از چهار باخت به آرژانتین، ایتالیا، روسیه و لهستان و تنها دو برد مقابل تونس و ونزوئلا دیگر شانسی برایکسب سهمیه المپیک نداشت و تنها برای ارتقای رتبه و دفاع از اعتبارش برابر آمریکا به میدان رفت.

تیم های والیبال ایران و آمریکا چهار بار در لیگ جهانی برابر هم به میدان رفتند و هر یک از آن ها دوبار در خانه حریف را شکست دادند.

تیم ملی والیبال ایران با پیراهن قرمز و ترکیب محمد موسوی، میلاد عبادی پور، امیر غفور، عادل غلامی ، سعید معروف، مجتبی میرزاجانپور و مهدی مرندی بازی برابر آمریکا به میدان رفت.

ست نخست ایران25 - آمریکا 20:

تیم ملی والیبال ایران در شروع این دیدار برتری خود را نسبت به آمریکای مدعی شکل داد. دفاع روی تور عالی از محمد موسوی در این مسابقه هم بارقه های امید را برای کاد فنی زنده نگه می داشت.

آرون راسل و متیو اندرسون دو ستاره والیبال آمریکا مطابق با پیش بینی ها اسپک های طلایی می زدند و تاثیر گذار ترین بازیکنان آمریکا بودند. در مقابل آن ها خط دفاع سه نفره ایران شکل می گرفت و کار را سخت می کرد. ایران بعد از وقت استراحت فنی دوم اختلاف امتیازهایش را زیاد کرد. آمریکایی ها که نمی خواستند براحتی در ست نخست تسلیم شوند، سعی داشتند تا با ارائه یک بازی قدرتی اختلاف را کاهش دهند.

بای به سود ایران دنبال می شد آمریکایی ها باور نداشتند که ست نخست به این راحتی به سود ایران تمام شود. در شروع دیدار آمار حمله دو تیم تقریبا برابر بود اما در دفاع روی تور و همچنین توپ گیری تیم ایران بهتر کار کرد.

ایران با ارائه یک نمایش منطقی ست نخست بازی را 25 بر 20به سود خود تمام کرد.

ادامه دارد...




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: