جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 25 شهريور 1394     
حس مادرانگی «ماه چهره خلیلی»

فارس: «ماه چهره خلیلی»  گفت:‌ در این مدت اخیر در دو فیلم سینمایی و ویدئویی بازی کردم.

وی ادامه داد:‌ در فیلم سینمایی «صله ساحر» نقش دختری نابینا را بازی کردم که نوازنده فلوت نیز بود و یکی از نقش‌هایی بود که خودم دوستش داشتم.

بازیگر سریال «کلاه پهلوی» در ادامه افزود:‌ فیلم ویدئویی «هدیه»‌ به کارگردانی امیراحمد انصاری را در شبکه نمایش خانگی دارم که در آن نیز در نقش یک خانم باردار بازی کردم،‌ نکته جالب اینجا بود که در آن زمان که این فیلم را بازی می‌کردم خودم نیز در شرایطی مشابه با نقش قرار داشتم و به نظرم کار خاصی شده است.

خلیلی که به تازگی مادر شده است،درباره حس مادرانگی خود نیز بیان داشت:‌ توصیف مادر بودن خیلی سخت است،‌ اما انگار مثل این است که بعد از مادر شدن، آدم دنیا را به گونه‌ای دیگر می‌بیند. مادر شدن خیلی سخت است، اما یک لبخند کوچک فرزند خستگی را از تن مادر به در می‌کند.

وی ادامه داد:‌ دخترم پرواز پنج ماه دارد و در این مدت با همراهی همسرم توانستم هم از پرواز نگهداری و مراقبت کنیم و هم اینکه هر دویمان به کارهای خارج از منزل برسیم، چراکه دوست ندارم فرزندم را کسی غیر از خودمان بزرگ کند.

این بازیگر که سال گذشته در سریال «گذر از رنج‌ها» به کارگردانی فریدون حسن پور بازی کرده بود،‌ از خاطراتش حین بازی در این سریال که در حال حاضر از شبکه آی فیلم پخش می‌شود،‌ گفت:‌ سال گذشته و درست قبل از حضورم در این سریال ازدواج کردم و تنها خاطره‌ای که یادم هست دوری از همسرم حین ضبط سریال بود که ایشان هم دقیقا همزمان با من مشغول تصویربرداری فیلم استراحت مطلق بودند.

وی ادامه داد:‌ بازپخش این سریال را نیز می‌بینم و خیلی دوست دارم که از یک شبکه جهانی پخش می‌شود و تعداد زیادی از افراد از اقصی نقاط جهان می‌توانند آن را تماشا کنند.

بازیگر سریال «مختارنامه» در پایان با اشاره به پیشنهاد حضور در سریال‌های تلویزیونی نیز بیان داشت: بعد از «گذر از رنج‌ها» پیشنهاد تلویزیونی نداشتم.تا به حال در پنج سریال تاریخی بازی کردم و الان دلم می‌خواهد تا فضای متفاوتی را تجربه کنم و در کارنامه‌ام داشته باشم،‌مثل سریال‌های پلیسی و اجتماعی.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: