جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 20 خرداد 1393     
برگزاری 30 برنامه زیست محیطی در منطقه 15

 به گزارش شهرداری نیوز ، مهندس پارسا با اشاره به اینکه برنامه های این هفته با شعار "محیط زیست شهرمن پاینده باد با عزم من" اجرا می شود افزود: برگزاری کارگاه آموزشی در سرای محلات نواحی، اجرای مسابقه نقاشی در مهدهای کودک و لایروبی مسیل ها از جمله برنامه هایی است که در روز "پاسداشت و حفاظت از منابع آبی تهران" برگزار می شود.

به گفته وی در روز "بدون خودرو " نیز برنامه هایی شامل ایستگاه پیاده روی برای شهروندان در نواحی 6و7 ، آموزش چهره به چهره شهروندان و همچنین کنترل معاینه فنی ماشین آلات پیمانکاران و خودرو پرسنل انجام خواهد شد.

مهندس پارسا در ادامه افزود: برپایی غرفه اطلاع رسانی در سطح نواحی، برگزاری کلاس آموزشی برای بانوان مجتمع های مسکونی، آموزش چهره به چهره درب منازل و اصناف در خصوص تفکیک پسماند خشک در روز"بدون پسماند" و آموزش کودکان مهدهای کودک، بازدید از باغ پرندگان، گردهمایی در بوستان پردیس بانوان و بررسی مسایل زیست محیطی در روز "حفاظت از تنوع زیستی تهران" از دیگر برنامه ها در این زمینه است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست در ادامه به پاکسازی ارتفاعات ناحیه 6 توسط عوامل اجرایی شهرداری ناحیه و بوستان آزادگان در روز "عزم تهران برای پاکسازی کوهستان" اشاره کرده و یادآور شد: ارائه آموزش در سرای محلات نواحی 2و 6، شست و شو ، نظافت و نگهداشت در بوستان های سطح نواحی، گلکاری فضای سبز در سطح نواحی، پاکسازی و نظافت بوستان آزادگان ، برپایی ایستگاه نقاشی در بوستان خاور شهر و آموزش چهره به چهره شهروندان در روز "سرسبزی تهران" اجرا می شود.

وی در پایان افزود : در آخرین روز هفته محیط زیست هم که به  نام دست در دست هم برای تهران پاک در روز "تشکل های مردمی حامی محیط زیست" نامگذاری شده است این حوزه نسبت به برپایی ایستگاه شهروندی جنب بازار روزها و غرفه های بازیافت سطح نواحی، تور دوچرخه سواری در سطح نواحی4،5،6   و آموزش شهروندان اقدام می نماید.

 شایان ذکر است، برنامه های هفته جهانی محیط زیست تا 23 خرداد با مشارکت معاونت های خدمات شهری و محیط زیست و اجتماعی و فرهنگی منطقه و همکاری مدیران محلات اجرا می شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: