جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 24 شهريور 1394     
اخراج دژاگه کاملا اشتباه بود

ایسنا: بحث و جدل بر سر اخراج اشکان دژاگه در لیگ ستارگان این کشور هم‌چنان ادامه دارد. برنامه "داور" در قطر که مسئول بررسی عملکرد داوران است تاکید کرد که اخراج دژاگه کاملا اشتباه بوده است.

به گزارش سایت الکاس قطر، اشکان دژاگه در دیدار نخست العربی در فصل جدید لیگ ستارگان قطر با کارت قرمز داور از بازی اخراج شد. این اخراج ستاره ایرانی العربی جنجال زیادی در رسانه های قطری به پا کرد.

جیان فرانکو زولا، سرمربی العربی و سران این باشگاه قطری به اخراج دژاگه اعتراض کردند و آن را نادرست دانستند و از کمیته انضباطی فدارسیون فوتبال قطر خواستند که این کارت قرمز را لغو کند.

برنامه تلویزیونی "داور" که در کشور قطر به مسائل داوری بعد از بازی می پردازد و حکم برنامه 90 در ایران را دارد کارت قرمز دژاگه را نادرست دانست.

عبدالرحمان الزید، داور سابق عربستانی که کارشناس داوری این برنامه است درباره صحنه اخراج دژاگه، گفت: آن برخورد کاملا عادی بود و بازیکن ایرانی العربی تنها می خواست توپ را به مالکیت خود درآورد و هیچ گونه عمدی در این خطا نبود.

او ادامه داد: نمی دانم دوار بازی چه خطایی تشخیص داد که دژاگه را از بازی اخراج کرد. این بازیکن حتی نباید کارت زرد دریافت می کرد چه برسد به کارت قرمز. داور بازی این صحنه را به خوبی ندیده است و اخراج دژاگه کاملا اشتباه بود.

قرار است که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قطر امروز (سه شنبه) تشکیل جلسه دهد تا درباره اخراج دژاگه حکم نهایی خود را صادر کند. این احتمال زیاد است که کارت قرمز دژاگه لغو شود، چرا که پیش از این هم فدارسیون فوتبال قطر کارت قرمز بازیکن السد را لغو کرده بود.

العربی در دیدار نخست خود در فصل جدید لیگ ستارگان قطر موفق شد با یک گل برابر مهمان خود به پیروزی برسد تا گام نخست را با جیان فرانکو زولا محکم بردارد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: