جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 23 شهريور 1394     
مروری بر آثار ایرج کریمی

به گزارش ایسنا، در این برنامه که جمعه 27 شهریور از ساعت 20 در سالن شماره 2 این مجموعه برگزار می‌شود، بخش‌هایی از مقالات، کتاب‌ها، فیلم‌های محبوب و ساخته‌های این منتقد و فیلمساز فقید نمایش و بازخوانی می‌شود.

در این برنامه که به قصد شناخت و درک اندیشه‌ها و آثار زنده‌یاد ایرج کریمی برپا می‌شود٬ امیر پوریا منتقد و مدرس سینما که همواره خود را متأثر از نگرش و تفکر ایرج کریمی می‌داند٬ شکلی تجربه نشده از برگزاری یادبود را ارائه خواهد داد.

در این برنامه گرایش‌های مختلف فکری و سلیقه‌ای و تحلیلی ایرج‌کریمی با ذکر و بازخوانی نمونه‌های مشخص و نمایش قسمت‌هایی از فیلم‌های محبوب او و همچنین ساخته‌های خودش٬ معرفی و بررسی خواهد شد و کوشش می‌شود وجوه دیگر او در زمینه‌هایی چون ادبیات٬ موسیقی و هنرهای تجسمی نیز معرفی شود.

همچنین در این جلسه بخش‌هایی از نوشته‌های ایرج‌کریمی درباره بازیگری مطرح‌ و با نمایش سکانس‌هایی از فیلم‌های مورد اشاره او٬ تکمیل خواهد شد.

علاقه‌مندان جهت حضور در این برنامه می‌توانند جمعه ۲۷ شهریور از ساعت 20 به سالن شماره 2 پردیس سینمایی چارسو به نشانی خیابان جمهوری، بعد از تقاطع حافظ، بازار چارسو، طبقه هفتم مراجعه کنند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: