جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 23 شهريور 1394     
تولیدموتورهای کاربراتوری دردنیا منسوخ شده

جزئیات ورودواگنهای جدید

به گزارش گروه حمل و  نقل و ترافیک شهری شهرداری نیوز،معاون حمل و نقل ترافیک شهر تهران گفت: تولید موتور کاربراتوری در دنیا منسوخ شده است و باید در ایران نیز تولید چنین موتورهایی متوقف شود.

سید جعفر تشکری هاشمی با بیان اینکه تنها تولید کننده و وارد کننده موتور سیکلت های کاربراتوری کشور ایران است، گفت: باید این فرایند غیر فنی و غیر اصولی متوقف شود.

وی تاکید کرد هر چه سریعتر باید تولید موتور کاربراتوری ممنوع شود و کالایی که حتی استانداردهای یورو ۱ را پاس نمی کند، نباید به شهروندان تهرانی داده شود و جان و سلامت آنها را به خطر بیندازد. باید مقابل این کالای ارزان ناایمن ایستاد.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه در ۵ قاره دنیا از موتورهای برقی استفاده می شود، گفت: موتورهای بنزینی کاربراتوری ۸ برابر موتورهای یورو ۲ آلودگی تولید می کنند.

وی پیشنهاد کرد: برای سلامت شهروندان تهرانی در ابتدا ممنوعیت استفاده از این موتورها اعمال و سپس سیستم حمایتی برای خرید موتور سیکلت برقی اعمال شود.

تشکری هاشمی با بیان اینکه بخش شمالی خط ۳، عملیات عمرانی اش به طور کامل به اتمام رسیده است، گفت: این بخش در حال تجهیز به سیستم های الکترونیکی و برقی و تست این تجهیزات است که طی روزهای آینده به بهره برداری خواهد رسید و شهروندان تهرانی می توانند از شمال شرق به جنوب غرب، توسط مترو تردد کنند.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه واگن های جدیدی به متروی تهران ورود پیدا خواهد کرد، گفت: با ورود این واگن ها سرفاصله ورود قطار به ایستگاه ها کاهش پیدا می کند.

تشکری هاشمی اضافه کرد: ده رام قطار به متروی تهران-کرج اضافه شده ، ۵ رام در ایستگاه های داخل شهر تهران مورد استفاده قرار می گیرد، ۳ رام قطار از قطارهای بازسازی شده هستند و ۴ رام قطار دیگر نیز در حال اورهال شدن است که ورود این قطارها به متروی تهران کیفیت خدمات رسانی در مترو را افزایش می دهد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: