جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 23 شهريور 1394     
بازدید معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از پروژه های عمرانی منطقه 21

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز،علیرضا جاوید معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران به همراه دکتر بافرانی شهردار ، مهندس میرزایی معاون فنی و عمران و دیگر مدیران منطقه 21 از پروژه های عمرانی این منطقه بازدید بعمل آورد و در جریان پیشرفت آنها قرار گرفت .

بافرانی شهردار منطقه در جریان این بازدید دو ساعته بیان داشت : در این برنامه از پروژه های تقاطع غیر همسطح بزرگراه فتح – بلوار گلها ، تقاطع غیر همسطح بزرگراه فتح – ایران خودرو ، رفع معارضین ملکی پروژه کاروانسرا سنگی و تقاطع بزرگراه شهید لشگری با بلوار کرمان خودرو بازدید بعمل آمد .

در ادامه نیز بازدید ، شهردار منطقه 21 از طرح احداث تقاطع غیر همسطح در ورودی باغستان – شهریار خبر داد و در خصوص این پروژه گفت : هدف از اجرای این طرح ، تسهیل در تردد شهروندان باغستان – شهریار و همچنین بازگشایی گره ترافیکی پل دپو در بزرگراه فتح است که در دستور کار منطقه قرار گرفته است .

وی همچنین ضمن اشاره به بازدید از کانال در حال احداث جمع آوری آبهای سطحی در بلوار دانشگاه تصریح کرد : مهندس جاوید معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران بر رعایت نفوظ پذیری سطح کانال مذکور تأکید ویژه داشت و اجرای این طرح را خوب و مفید عنوان کرد .

 بافرانی در پایان با بیان اینکه در این برنامه از پروژه احداث کندروهای بزرگراه فتح و پل تقاطع بزرگراه فتح و رودخانه چیتگر نیز بازدید بعمل آمد متذکر شد : این پروژه جزو پروژه هایی خاص است که با طرح های نوین در حال اجرا می باشد و اجرای کندروی ضلع شمالی بزرگراه فتح در محدوده مجتمع شهید کلاهدوز پیرو دستور رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران و تأکید ویژه معاون فنی و عمران شهرداری تهران در اولویت اقدامات منطقه قرار دارد .




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: