جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 23 شهريور 1394     
تجهیز سرپناه های ایستگاه اتوبوس به سیستم روشنایی خورشیدی

به گزارش گروه اخبار مناطق22گانه شهرداری نیوز،معاون حمل ونقل و ترافیک  منطقه دو تهران از تجهیز سرپناههای ایستگاه اتوبوس به سیستم روشنایی خورشیدی (سولار) در این منطقه خبر داد.

شهرداری منطقه دو تهران "حمیدرضا رنجبر" با اعلام این مطلب افزود: در راستای افزایش رفاه حال شهروندان محترم و ترغیب هرچه بیشتر آنان به استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی و همچنین با توجه به رویکرد شهرداری تهران به جایگزینی انرژی های پاک، معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه دو اقدام به تجهیز سرپناه های ایستگاه اتوبوس بلوار مدیریت واقع در ناحیه یک به سیستم روشنایی خورشیدی (سولار) کرده است.

وی همچنین به تهیه و نصب تابلوهای راهنمای مسیر و اماکن و اسامی معابر در محدوده منطقه دو اشاره کرد و اظهارداشت: معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه اقدام به تهیه و نصب بیش از 50 مترمربع تابلوی راهنمای مسیر و 30 عدد تابلوی اسامی معابر با پایه های مربوطه نیز کرده است.

معاون حمل ونقل و ترافیک  منطقه دو تهران با بیان اینکه اصلاحات ترافیکی در این منطقه به طور متناوب در حال انجام است خاطرنشان کرد: بهبود عبور و مرور شهروندان و کاهش ترافیک شهری از جمله اهداف اجرای طرح های اصلاح هندسی است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: