جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 23 شهريور 1394     
افزایش اتوبوس ها در خط7 بی.آر.تی در آستانه مهرماه

استقرار راهور در کنار مدارس

به گزارش گروه اخبار مناطق22گانه شهرداری نیوز، شهردار منطقه 11 در آستانه بازگشایی مدارس به تشریح اقدامات انجام شده برای کاهش بار ترافیکی مرکز شهر تهران در نخستین روزهای سال تحصیلی جدید پرداخت.

نصرالله آبادیان ،تاکید کرد: در این حجم از ترافیک مهرماه نقش ناوگان حمل و نقل عمومی در پوشش دهی سفرهای شهری بسیار مهم است.

شهردار منطقه 11 درخصوص شبکه های حمل و نقلی سطح محدوده به وجود  4 خط اتوبوسرانی تندرو، 3خط مترو و فعالیت حدود 3 هزار دستگاه تاکسی اشاره کرد و گفت: شبکه ناوگان حمل و نقل عمومی منطقه11 برای بازگشایی مراکز آموزشی آماده است.

وی در بیان اقداماتی که در طرح استقبال از مهر انجام شده است به ایمن سازی ترافیکی محوطه اطراف مدارس اشاره کرد و اظهار داشت: ابلاغ سرویس تاکسی به 165 مدرسه و استقرار نیروی ثابت پلیس در کنار مدارس پرتردد را از جمله برنامه های اجرایی دانست که ایمن سازی ترافیکی محوطه اطراف مدارس از اقدامات ویژه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 11 برای ایام مهرماه است.

آبادیان با بیان اینکه از نیمه شهریورماه کار مرمت خط کشی سفید جلوی تمام مدارس منطقه آغاز و برنامه های آموزشی و فرهنگ سازی با محوریت خط سفید و رعایت قوانین و مقررات ترافیکی انجام شده است، ادامه داد: به منظور تسهیل جا به جایی دانش آموزان از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه نظارت بر روی عملکرد اتوبوسرانی و تاکسیرانی  شامل کنترل رفتاری، ایمنی خودروها و نظارت بر روی کرایه ها صورت می گیرد.

وی به استقرار نیروی ثابت پلیس در کنار مدارس پرتردد اشاره کرد و گفت: به دلیل قرار گرفتن برخی مدارس در مسیر خیابان های اصلی و پیشگیری از ایجاد گره های ترافیکی از دیگر اقداماتی است که با هماهنگی اداره راهنمایی و رانندگی برنامه ریزی شده است.

 شهردار منطقه11 در این باره با اشاره به نقاط پرتردد و استقرار نیروی ثابت پلیس خاطرنشان کرد: خیابان ولیعصر(عج) طولانی ترین و پر تردد ترین خیابان منطقه است که از میدان راه آهن تا چهار راه ولیعصر(عج) در محدوده منطقه11است .

وی با بیان اینکه در ابتدای این خیابان وجود 2پایانه اتوبوسرانی مهم شامل پایانه میدان راه آهن برای خط 7 بی آر تی و پایانه مسافربری معین نظم خوبی را به پوشش دهی شبکه اتوبوسرانی منطقه داده است، یادآور شد: همچنین در این خیابان اتوبوس های تندروی خط 7 (میدان راه آهن- تجریش) حرکت خط 3 مترو در مسیر شمالی- جنوبی خیابان ولیعصر(عج) به تبادل سفر در این خیابان کمک می کند. در همین راستا افزایش تعداد اتوبوس های ناوگان  خط7 بی آر تی نیز انجام شده است.

به گفته آبادیان با توجه به افزایش میزان تقاضا تعداد اتوبوس های تند رو خط 7 بی آر تی در مسیر خیابان ولیعصر(عج) از 175 اتوبوس به 200 دستگاه خواهد رسید




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: