جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 20 خرداد 1393     
15000 متربع از فضای سبز شمال شرق تهران بازپیرایی شد

به گزارش شهرداری نیوز،معاون امورشهری و محیط زیست شهرداری منطقه 4 گفت: در آستانه فرارسیدن فصل تابستان و به منظور زیبایی نمای بصری شهر، 15000 متربع از فضای سبز رفیوژ ها و بوستان های سطح منطقه بازپیرایی شد. حمید ناصحی با اعلام این خبر تصریح کرد: به منظور بهبود کیفیت خاک و همچنین رشد بهینه گیاهان در هفته جاری نسبت به علف کشی ، حذف تنه جوش  و خشکه گیری 1700 متر مربع از فضاهای شهری منطقه اقدام شد.

وی افزود: از جمله این مکان ها می توان به بوستان های محمدی ، سراج ، دانش و خیابان های اردیبهشت ، دانش و قشم واقع در محلات شمیران نو و اوقاف اشاره کرد.

معاون امورشهری شهرداری منطقه 4 گفت: باتوجه به شروع فصل رویش و رشد شاخه های گیاهان پرچینی که به صورت متراکم رشد می نمایند اجرای عملیات پیرایش پرچین های سبز لازم الاج و تا کنون مساحت تقریبی پرچین های هرس شده در خیابانهای استقلال ، آزادگان ، دلاوران ، مجتمع یاس ، بوستان های آفتابگردان ودانش بالغ بر 12700 متر مربع می باشد.

ناصحی افزود: به منظور نظافت ، جلوگیری از ایجاد بوی نامطبوع آب در آبنماها بخصوص در فصول گرم سال همچنین به منظور جلوگیری از تجمع حشرات و پشه به دور آبنما به صورت هفتگی اقدام به شستشوی می کند که از جمله آنها می توان به بوستان نوفل لوشاتو، میدان صدم،بوستان صدف و ... اشاره کرد.

وی درادامه افزود : در راستای ارتقاء زیبا سازی فضای سبز شهری ، این اداره در بهار سال جاری بیش از 1500متر مربع برابر با 15000 عدد نشا فصلی انجام پذیرفته که از جمله این مکان ها می توان به میدان الغدیر ، بوستان های شقایق و نوفل لوشاتو ، بوستان کوروش و خیابان هنگام و فلاورباکس های تقاطع سراج و دلاوران اشاره کرد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: