جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 22 شهريور 1394     
حدود 3 هزار انواع دوربین ترافیک تهران را کنترل می کند

مهرماه دوربین های خراب، تعمیر می شوند

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک شهر تهران با بیان اینکه حدود 3 هزار انواع دوربین با سیستم هوشمند در شهر تهران فعال است، تصریح کرد: شرکت کنترل ترافیک شهرتهران نیاز به سرعت زیاد جهت رفع خرابی های دوربین ها دارد.

ایلوش وزیری با اشاره به نزدیک شدن به سال تحصیلی 94 و بازگشایی مدارس در خصوص تمهیدات شرکت کنترل ترافیک شهرتهران، اظهار کرد: قرار است، اکیپ رفع خرابی چراغ های راهنمایی و رانندگی، رفع خرابی دوربین های هوشمند و تمامی تخلفات را درآستانه استقبال از مهرافزایش دهیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 25 اکیپ رفع خرابی دوربین های هوشمند و ثبت تخلف در شهر تهران فعالیت دارند، خاطرنشان کرد: این اکیپ ها وظیفه کنترل خطوط کندرو، پیش بینی نظارت بر سیستم های مکانیزه ثبت تخلف، رعایت رانندگی بین خطوط سفید و توقف قبل از خط ایست را دارند.

وزیری ادامه داد: این اکیپ ها جهت روان سازی ترافیک در استقبال از مهرفعالیت می کنند.

مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک شهر تهران از افزایش گشت در تونل های شهری جهت رفع مشکلات ترافیکی در آستانه سال تحصیلی 94 خبر داد و تصریح کرد: تونل های شهری با سیستم هوشمند شرکت کنترل ترافیک شهر کنترل و با افزایش گشت تونل ها در صورت مشاهده مشکل در این تونل ها نسبت به رفع آن اقدام می شود.

وی در ادامه به تغییرات سیستم های نرم افزاری و سخت افزاری شرکت کنترل ترافیک شهر تهران اشاره و اظهار کرد: این سیستم ها با کیفیت بالا به همراه زیرساخت و نرم افزار مربوطه در صورت خرابی کار می کند.

وزیری در پایان خواستار همکاری شهروندان با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی جهت روان سازی ترافیک پایتخت شد و تصریح کرد: شهروندان می توانند درصورت مشاهده خرابی چراغ های راهنمایی و رانندگی و سایر با شماره 87500 تماس بگیرند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: