جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 22 شهريور 1394     
طرح استقبال از مهر 94 در جنوب تهران به اجرا درآمد

 به گزارش گروه اخبار مناطق22گانه شهرداری نیوز،شهردار منطقه 20 از اجرای 53 فعالیت امورشهری به مناسبت فصل بازگشایی مدارس برای آماده سازی مراکزآموزشی و معابرپیرامونی آن در این منطقه جنوبی خبرداد. 

منصور کتانباف با بیان این مطلب گفت: به منظور بهسازی و ایمن سازی مراکز آموزشی و معابر پیرامونی آن و افزایش کیفی خدمات آموزشی، طرح استقبال از مهر 94 از 12 شهریور آغاز شده است و تا 15 مهر همچنان ادامه دارد.

کتانباف ادامه داد: فعالیت های این طرح جهادی در زمینه های مدیریت پسماند، زیباسازی، فضای سبزشهری، خدمات شهری، ساماندهی و محیط زیست با محوریت مراکز آموزشی و دانش آموزان پیش بینی شده است که با اجرای آن زمینه خدمات رسانی بهینه و آسایش و آرامش خانواده ها و شهروندان فراهم خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه طرح استقبال از مهر نیز همچون دیگر فعالیت های شهرداری با محوریت طرح آسمان آبی زمین پاک و خط سفید اجرا می شود، افزود: با توجه به اینکه دانش آموزان مهمترین قشر تاثیر گذار در جامعه هستند، تعامل بین بخشی با ارگان های آموزشی همچنان در طول سال تحصیلی نیز ادامه خواهد داشت و مدیریت شهری آمادگی لازم برای اجرای صدها فعالیت اجتماعی و فرهنگی با محوریت طرح زیست محیطی آسمان آبی را دارد.

شهردار منطقه 20 در پایان یادآور شد: مدیریت شهری منطقه 20 در قالب توسعه فضای سبز مدارس، مدیریت پسماند، آموزش های شهروندی و ترویج مبانی ترافیکی آماده خدمات رسانی است و علاقه مندان با مراجعه به مجموعه مدیریت شهری می توانند از این امکانات آموزشی و فرهنگی استفاده کنند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: