جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 20 خرداد 1393     
فردا بازدید از موزه تنوع زیستی پارک پردیسان رایگان است

 

 به گزارش شهرداری نیوز، شهردار منطقه 2 گفت: شهروندان تهرانی فردا می توانند از موزه تنوع زیستی پارک پردیسان به طور رایگان بازدید کنند.

 

عابد ملکی با اعلام این خبر گفت:فردا سه شنبه روز 20 خردادماه به مناسبت روز حفاظت از تنوع زیستی  شهروندان تهرانی می توانند به صورت رایگان از موزه تنوع زیستی پارک پردیسان بازدید کنند..

وی افزود: شهرداری منطقه 2 نیز همگام با سایر نهادها و سازمانها با اجرای برنامه های متنوع زیست محیطی با موضوعیت آب ، هوا ، خاک ، تنوع زیستی ، سرسبزی و نشاط با پاکسازی کوهستان و بهره گیری حداکثری از توان بالقوه تشکلهای مردمی حامی محیط زیستهفته محیط زیست را گرامی می دارد.

ملکی ادامه داد: پاکسازی و لایروبی مسیل ها در روز پاسداشت و حفاظت از منابع آبی تهران ، عدم استفاده مدیران و معاونین منطقه از وسیله نقلیه شخصی به منظور تشویق شهروندان در بهره گیری از وسایل نقلیه عمومی در روز بدون خودرو، برگزاری تور دوچرخه سواری در پارک پردیسان،  برپایی نمایشگاه با موضوعیت هوای پاک در پارک شهر آرا و برگزاری همایش مدیریت پسماند در فرهنگسرای ابن سینا در روز بدون پسماند از جمله برنامه هایی است که تاکنون به مناسبت هفته محیط زیست در منطقه 2 به اجرا در آمده است..

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: