جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 22 شهريور 1394     
ارائه خدمات کرایه اتومبیل برقی در ایندیاناپولیس

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، 50 دستگاه خودروی ابتدایی از 500 دستگاه در نظر گرفته شده برای برنامه خدمات کرایه خودروی برقی بی سابقه در ایندیاناپولیس عرضه شدند.

به گزارش خبرخودرو، این برنامه اولین سیستم ارائه خدمات اشتراک خودروی برقی در ایالات متحده توسط Bolloré Group فرانسوی است که اکنون خدمات مشابهی را در برخی شهرهای دیگر از جمله پاریس ارائه می دهد.

این خودروها دارای باطری لیتیوم متال پلیمر ساخته شده توسط Bolloré هستند که طیف حرکتی 193 کیلومتر با هر بار شارژ دارند. این خودروها دارای آلایندگی صفر بوده و از تکنولوژی های نوآورانه برای ایمنی، راحتی و سادگی بهره می برند.

به خاطر این پروژه، 125 پارکینگ به شارژر خودروهای الکتریکی مجهز شده اند. پارکینگ های رزرو شده برای این خودروها مشکل نیاز به جای پارک را حل کرده اند. با پیشرفت این پروژه مشتریان می توانند از حدود هزار پارکینگ در 200 ایستگاه مجهز به شارژر مخصوص این خودروها بهره ببرند.

رانندگان می توانند تنها با در دست داشتن یک کارت عضویت و کشیدن آن روی شیشه جلوی خودروها از ارائه این خدمات بهره مند شوند. پس از کشیدن کارت روی شیشه جلو، قفل خودرو به صورت اتوماتیک باز شده و با استفاده از ایستگاه رادیویی که مشتری قبلا انتخاب کرده بوده به مشتری خوش آمد می گوید.

عضویت این طرح در یک ماه 9.99 دلار هزینه دارد. اعضای این طرح برای 20 دقیقه ابتدایی استفاده از خودرو 4 دلار می پردازند و پس از آن هر یک دقیقه 20 سنت حساب می شود. عضویت این طرح به صورت روزانه، هفتگی، ماهانه و حتی سالانه امکان پذیر است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: