جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 22 شهريور 1394     
خط مترو بزودی در قلب پایتخت کامل می‌شود

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی شهرداری نیوز،معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 6 از بهره برداری ایستگاه میرزای شیرازی تا پایان سال خبر داد.

محمد باقر اسدی معاون حمل وتقل و ترافیک منطقه 6 اظهار کرد: با توجه به حجم بالای تردد در خیابان بهشتی و مطهری به دلیل وجود مراکز تجاری و اداری، با افتتاح ایستگاه متروی میرزای شیرازیی حجم مسافر از روی زمین کاسته خواهد شد.

وی افزود در حال حاضر ایستگاهای فعال در منطقه شامل هفت تیر، طالقانی، دوازه دولت، میدان فردوسی، چهاراه ولیعصر، میدان انقلاب اسلامی، توحید، میدان ولیعصر ، شهدای رسانه (فاطمی) داست که با اقتتاح ایستگاه میرزای شیرازی خط سه مترو در منطقه کامل می‌شود.

اسدی در خصوص احداث ایستگاه مترو خط 6 که در منطقه در سال آینده به بهر برداری خواهید رسید عنوان کرد: ایستگاه‌های جدیدی که در خط 6 مترو از غرب (جنوب چمران) وارد منطقه شده و به سمت شرق تهران حرکت می‌کند که تقاطع کارگر، بلوار کشاورز،میدان ولیعصر، خیابان قائم مقام فراهانی، میدان شعاع تا میدان هفت تیر عبور می‌کند.

معاون حمل ونقل و ترافیک منطقه در پایان تأکید کرد: هم اکنون ضلع جنوبی پارک لاله و بخش‌هایی از خیابان کریم خان زند در اختیار کارگاه مترو قرار گرفته است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: