جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 22 شهريور 1394     
بررسی موانع پیش روی نوسازی در محلات تهران

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز،معاون شهری سازی و معماری سازمان نوسازی شهر تهران گفت: بررسی وضعیت بافت‌های فرسوده با هدف نوسازی در ناحیه 2 شهرداری منطقه 10 انجام می‌شود.

مجید پاکساز معاون شهرسازی و معماری سازمان نوسازی شهر تهران اظهار کرد: بافت‌های فرسوده محلات در مقیاس یک یکم در مناطق با هدف مشخص کردن اولویت‌های نوسازی در هر منطقه است.

وی افزود: بررسی موانع و چالش‌های پیش رو در نوسازی، ساماندهی و آسیب‌های اجتماعی، تعیین رویکردها و سیاست‌های نوسازی در هر محله، برنامه ریزی جهت رفع کسری سرانه خدماتی و تامین زیرساخت‌ها به صورت هفتگی از سوی سازمان نوسازی شهر تهران و با حضور شهرداران نواحی و مسئولان کارشناسانه مربوطه در منطقه برگزار می‌شود.

پاکساز افزود: فلسفه برپایی این جلسه عملیاتی کردن تدابیر شهردار تهران مبنی بر بررسی مشکلات و موانع نوسازی در نواحی دارای بافت‌های فرسوده در مقیاس یک یکم است.

وی با تاکید بر تسریع در روند اقدامات نوسازی در منطقه بیان داشت: ضرورت تعریف پروژه‌های زود بازده با قابلیت اجرایی از سوی دفاتر خدمات نوسازی باید در اولویت کاری قرار گیرد.

معاون شهر سازی و معماری سازمان نوسازی شهر تهران در پایان با ارائه گزارشات دفاتر خدمات نوسازی گفت: رابطه با وضعیت محله‌ها و پلاک‌های فرسوده در هر محل، اولویت‌های اقدام مطرح می‌شود و پس از بررسی‌های کارشناسی در جلسه مورد تصویب و تایید قرار می‌گیرد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: