جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 21 شهريور 1394     
ضارب بازیکن آلومینیوم بازداشت شد

مهر: مدیرعامل باشگاه خیبر خرم‌آباد با بیان اینکه شخص مصدوم کننده بازیکن تیم حریف بازداشت شده است، گفت: مسئولین آلومینیوم اتفاقات این دیدار را بزرگ جلوه داده اند.

ولی خسروی در خصوص اتفاقات پیش آمده در دیدار خیبر خرم آباد و آلومینیوم هرمزگان با بیان این مطلب افزود: متاسفانه مسئولین آلومینیوم اتفاقاتی که در این دیدار رخ داده را در بوق کرنا کرده و آن را خیلی بزرگ جلوه داده اند.

وی درخصوص اتفاقی که در اواخر بازی پیش آمده، گفت: در دقیقه ۹۰ بازی بود که متاسفانه یکی از تماشاگران که سن بالایی هم داشت، سنگی را پرتاب کرد که به سر بازیکن تیم آلومینیوم صاحب یونسی برخورد کرد و سریعاً مامورین این فرد را بازداشت کرده و تا آنجا که مطلع شدم امروز او را به زندان فرستادند.

مدیرعامل باشگاه خیبرخرم آباد در ادامه افزود: به سرعت پزشک ورزشگاه خود را به او رساند تا مداوای اولیه را صورت دهد. پس از آن مربی تیم آلومینیوم که تیمش یک بر صفر هم عقب بود بدون اجازه ناظر بازی، تیم را از زمین خارج کرد و اجازه نداد دقایق پایانی به پایان برسد.

خسروی در ادامه تاکید کرد: من با حقدوست سرمربی آلومینیوم صحبت کردم و چون ایشان اعتقاد داشت که سه تعویضش انجام شده، حتی پیشنهاد دادم که ما هم یک یار کم می کنیم و ده به ده بازی را ادامه می دهیم، اما او قبول نکرد و تیمش را از زمین بیرون کشید.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ما یونسی را به بیمارستان برده و از ساعت ۷ شب تا ۱۱ او را تحت مداوا قرار داده و سی تی اسکن کردیم و دکتر پس از معاینه او و دیدن سی تی اسکنش گفت که او هیچ مشکلی ندارد و پس از چند روز استراحت به شرایط اولیه برمی گردد.

مدیرعامل باشگاه خیبرخرم آباد در ادامه خاطرنشان کرد: سر این بازیکن تنها سه بخیه خورد ولی متاسفانه مسئولین باشگاه آلومینیوم این اتفاق را بسیار بزرگ جلوه دادند، اما ما فیلم کامل اتفاقات را در اختیار داریم و آن را برای کمیته انضباطی خواهیم فرستاد تا آنها طبق قانون در این خصوص تصمیم گیری کنند.

وی در خصوص خون های ریخته شده بر روی زمین که مسئولین آلومینیوم به آن خیلی استناد کردند، گفت: پزشکی که آنجا بود عنوان کرده که این فقط بتادین است و اتفاق خاصی برای بازیکن آلومینیوم نیفتاده است.

ولی خسروی در ادامه خاطرنشان کرد: ما تا پاسی از شب هم مراقب این بازیکن بودیم و حتی آنها را بدرقه کردیم اما متاسفانه سرمربی آلومینیوم گفته مسئولین تیم خیبر ما را تنها گذاشتند و این نهایت بی انصافی حقدوست است. من خودم از هزینه شخصی ام مبلغ ۲۴۵ هزار تومان بابت مداوای این بازیکن دادم اما انتظار نداشتم آنها چنین رفتاری را انجام دهند.

مدیرعامل باشگاه خیبر خرم آباد در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم مسئولین با دقت تمام اتفاقات اخیر را رصد کرده و نظر نهایی خود را اعلام کنند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: