جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 21 شهريور 1394     
سرمایه گذاری برای بهبود ایستگاه های مترو در نیویورک

به گزارش گروه بی الملل شهرداری نیوز، فرماندار، اندرو Cuomo از دو بودجه اعطایی سازمان حمل و نقل فدرال به ارزش کلی 57141634 دلار برای بهبود حمل و نقل شهر نیویورک خبر داد.

این بودجه صرف دو پروژه بزرگ در ایستگاه های مترو خواهد شد که شامل یک سیستم ارتباطی اضطراری جدید و پروژه مقاوم سازی ایستگاه هایی است که در معرض خطر تاخیر خدمات قرار دارند.

سازمان حمل و نقل نیویورک به عنوان بخشی از پروسه تعمیر و مقاوم سازی این سیستم در برابر رویدادهای طبیعی آینده تصمیم دارد اطاقک های ارتباطی اضطراری کنونی را که ارتباط اضطراری و ایمنی بین ناظران قطار و پرسنل مترو را فراهم می آورند جایگزین کند.

بودجه ابتدایی 52425000 دلاری برای سیستم جدیدی است که ارتباط فوری بین عوامل ایستگاه ها و ناظران مرکز کنترل ریلی فراهم آورده و ارتباط مستقیم بین مسافران و ناظران سیستم را در شرایط اضطراری ایجاد می کند. این پروژه شامل نصب سیستم جدیدی در مرکز کنترل ریلی تمام ایستگاه های مترو، فضاهای کاری جدید در مراکز نگهداری الکترونیکی، اتوبوسی و مترویی و ارتباط و اتصال با تکنولوژی ارائه خدمات مورد استفاده در سازمان حمل و نقل نیویورک است.

بودجه ثانویه 4716634 دلاری برای مقاوم سازی اطاقک های بحرانی به منظور جلوگیری از گسترش سیل در قسمت های دیگر سیستم استفاده می شود که دارای تجهیزات الکترونیکی حساس هستند.

این بودجه برای بهبود 21 اطاقک در چهار ایستگاه کافی است و برای فاز اول پروژه مقاوم سازی ایستگاه ها به کار می رود که به تدریج مقاومت 54 اطاقک در برابر سیل را افزایش خواهد داد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: