جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 21 شهريور 1394     
95 درصد از عملیات احداث پارک ترافیک منطقه9صورت پذیرفته است

به گزارش گروه اخبار مناطق22گانه شهرداری نیوز ، معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 9 با اشاره به ارتقاء فرهنگ ترافیک ویژه دانش آموزان از احداث پارک ترافیک در این منطقه خبر داد و گفت: با توجه به جایگاه آموزش و در راستای ارتقا فرهنگ ترافیک ،شهرداری منطقه 9 در نظر دارد تا خردسالان ، کودکان و دانش آموزان را با ضوابط ، قوانین و علائم و تجهیزات راهنمایی و رانندگی آشنا نمایند و به همین جهت پارک ترافیک را احداث می کنند.

فرزاد فرهادیان بابادی در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز به آموزش و یادگیری علائم راهنمایی و رانندگی در سنین کودکی تاکید کرد و اظهار داشت: این مجموعه با هدف ارتقاء سطح دانش و آگاهی ترافیکی راه اندازی می شود تا کودکان در سنین پایین بتوانند با قوانین راهنمایی و رانندگی ،گذر از خطوط عابر پیاده ، تابلوها و علائم و خطوط و تجهیزات ترافیک آشنا شوند همچنین طرح همیار پلیس نیز ثابت کرد که کودکان می توانند بزرگترها را به رعایت قانوان ملزم نمایند.

وی افزود: در حال حاضر زمینی به مساحت 7 هزار مترمربع واقع در جنوب بوستان المهدی (عج) در جنوب شرقی میدان آزادی برای احداث این پارک اختصاص داده شده است.

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 9 خاطرنشان کرد: این پارک ترافیکی در دو بخش نظری و عملی طراحی شده است و کودکان می توانند با استفاده از دوچرخه و ماشین های کوچک بطور عملی با نحوه بکارگیری ماشین و استفاده از علائم راهنمایی و رانندگی آشنا شوند.

فرهادیان خاطرنشان کرد: در بخش نظری هم این کودکان با استفاده از مربیان می توانند با ایجاد کاردستی ها و بازی در این مجموعه آموزش های لازم را کسب کنند.

وی تصریح کرد: احداث این پارک در راستای حفظ محیط زیست است و طراحی آن به شکلی صورت گرفته است که هیچ آسیبی به فضای سبز موجود در پارک وارد نمی شود همچنین توسعه فضای سبز در این پارک مدنظر قرار گرفته است.

فرهادیان در پایان گفت: هم اکنون بیش از 95 درصد عملیات اجرایی پارک صورت گرفته و امید است در آستانه سال تحصیلی این پارک آموزشی ویژه کودکان و دانش آموزان به بهره برداری برسد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: