جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 21 شهريور 1394     
تمامی سرنشینان از یکی از شهرهای جنوب کشور به تهران آمده بودند

به گزارش گروه حوادث ترافیکی شهرداری نیوز، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران درباره برخورد یک دستگاه ون با 12 مسافر با درخت در شب گذشته گفت: سرنشینان این دستگاه ون از یکی از شهرهای جنوب کشور به پایتخت آمده بودند.

جلال ملکی ، با اشاره به حادثه برخورد یک دستگاه ون در شب گذشته گفت: ساعت 22:46 شب گذشته برخورد یک دستگاه ون در محدوده خیابان تجریش و خیابان جعفرآباد به عوامل آتش نشانی اعلام شد که بلافاصله ماموران آتش نشانی 2 ایستگاه 105 و گروه نجات شماره 4 به محله حادثه اعزام شدند. 

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه تمامی سرنشینان این ون از یکی از شهرهای جنوبی بودند، افزود: این خودرو به دلیل نامشخصی از مسیر منحرف شده و با درخت برخورد کرده بود.

وی با تاکید بر اینکه بعد از حادثه تعدادی از مسافران بدون مشکل از ون پیاده شدند، خاطرنشان کرد: این در حالی بود که برخی در خودرو مبحوس شده بودند اما با تلاش آتش نشانان در نهایت خارج شده و محل حادثه توسط عوامل آتش نشانی ایمن سازی شد.

ملکی با بیان اینکه 5 کودک و 7 بزرگسال در این حادثه دچار مصدومیت شدند، اظهار کرد: این افراد نیز تحویل عوامل اورژانس شدند. خوشبختانه این حادثه فوتی نداشت و بعد از اتمام عملیات محل حادثه تحویل عوامل انتظامی شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: