جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 21 شهريور 1394     
خط و نشان پلیس برای رانندگان حادثه‌ساز

باشگاه خبرنگاران : سردار تقی مهری رئیس پلیس راهور بزرگ اظهار کرد: در سفر تمام سرنشیان حتی سرنشینان عقب می‌بایست کمربند ایمنی را ببندند و از وظایف سرنشینان این است که فضای آرامی را برای راننده فراهم کنند ضمن آنکه همیاران پلیس می‌بایست تذکرات لازم را به بزرگترها در طول رانندگی بدهند و از تلفن همراه  استفاده نکنند چرا که تخلفات جزئی منجر به حوادث ناگوار و تلخی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بستن کمربند ایمنی برای سرنشینان  عقب در جاده‌ها الزامی است افزود: برابر آیین نامه در صورت عدم استفاده از کمربند ایمنی راننده خودرو 300 هزار ریال جریمه خواهد شد.

سردار مهری اذعان کرد: توصیه ما به رانندگان این است که در طول رانندگی دقت لازم را داشته و از ارتکاب هر گونه تخلف خودداری کنند ضمن آنکه ماموران پلیس در هفته‌های پایانی تابستان با توجه به افزایش حجم سفرها در جاده ها حضور چشمگیری دارند و با رانندگان حادثه ساز برخورد قاطعی خواهند داشت و علاوه بر جریمه در صورت ارتکاب دو تخلف همزمان خودرو به مدت 23 روز به پارکینگ منتقل می‌شود و از ادامه سفر ممانعت به عمل می‌آید.

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: خط قرمز پلیس در هفته‌های پایانی شهریور که اوج سفرهای تابستانی است سرعت غیر مجاز ، سبقت غیر مجاز، حرکات نمایشی و مارپیچ است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: