جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 21 شهريور 1394     
تمهیدات پلیس در اطراف مراکز خرید برای فصل مدارس

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با تشریح تمهیدات پلیس برای بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها، از آغاز طرح ویژه ترافیکی مهرماه خبر داد.

سردار سیدتیمور حسینی درباره تمهیدات پلیس راهور در روزهای پایانی تعطیلات تابستانی به‌ویژه در مراکز خرید، اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن روزهای پایانی نیمه نخست سال، در اطراف مراکز خرید شاهد افزایش جمعیت و به تبع آن افزایش حجم ترافیک هستیم؛ از این‌رو پلیس نیز طرح ویژه‌ای را برای روانسازی ترافیک و برخورد با تخلفات رانندگی از 20 شهریورماه آغاز خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در این طرح با کلیه تخلفات رانندگی به‌ویژه تخلفات ساکن برخورد خواهد شد، گفت: پلیس از تمام توان خود به منظور روانسازی ترافیک مخصوصا در محدوده‌های بازار تهران و دیگر مراکز خرید استفاده خواهد کرد.

سردار حسینی از شهروندان خواست برای رفتن به مراکز خرید ترجیحا به مراکز خرید محلی بروند و در صورتی که قصد حرکت به مرکز پایتخت را دارند از وسایل حمل و نقل عمومی به جای خودروی شهری استفاده کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه حضور ماموران پلیس تا پایان شهریورماه ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: پس از آن، طرح استقبال از مهر و بازگشایی مدارس آغاز خواهد شد و ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی با حضور در اطراف مدارس به‌ویژه مجتمع‌های آموزشی ضمن اینکه نسبت به روانسازی ترافیک اقدام خواهند کرد با تخلفات اعم از تخلفات موتورسواران و خودروهای سواری برخورد می‌کنند.

والدین از سرویس های مجاز مدارس استفاده کنند

حسینی با اشاره به برنامه پلیس برای ساماندهی سرویس‌های مدارس نیز تصریح کرد: این اقدام مشترک با همکاری وزارت آموزش و پرورش، سازمان تاکسیرانی و ... آغاز شده و لازم است والدین نیز همکاری لازم را با پلیس داشته باشند. خواسته ما از آنها این است که برای جابه‌جایی فرزندانشان، پیش از آغاز سال تحصیلی از سرویس دارای برچسب که مورد تایید پلیس و تاکسیرانی است استفاده کنند.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود همزمان با آغاز مهرماه شاهد افزایش 20 درصدی در حجم ترافیک صبحگاهی پایتخت باشیم، گفت: برای این منظور نیز هماهنگی‌های لازم انجام شده و پلیس راهور نیز با تمام توان در معابر حضور خواهد داشت.

ممنوعیت کنده‌کاری و عملیات عمرانی در معابر پایتخت از امروز

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ همچنین از آغاز اجرای ممنوعیت کنده‌کاری و عملیات عمرانی در معابر پایتخت از امروز خبر داد و گفت: از 20 شهریور تا 15 مهرماه انجام هرگونه عملیات عمرانی در سطح معابر پایتخت ممنوع است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: