جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 19 شهريور 1394     
پیشرفت 50 درصدی ادامه بزرگراه حکیم تا تقاطع کاروانسراسنگی 2

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز،مجری طرح های بزرگراهی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران گفت: پیشرفت عملیات احداث ادامه بزرگراه شهید حکیم در بخش حدفاصل تونل شهدای غزه تا تقاطع غیرهمسطح کاروانسراسنگی 2 از مرز 50 درصد فراتر رفت.

قاسم مالدار افزود: عملیات خاکبرداری در مسیر 7 کیلومتری ورودی غربی تونل شهدای غزه تا تقاطع غیرهمسطح کاروانسراسنگی 2 به پایان رسیده و پروژه احداث ادامه بزرگراه شهید حکیم در این مقطع اجرایی وارد مرحله اجرای خاکریزی، تثبیت بستر و جدول کاری شده است.

وی با بیان اینکه به موازات پیشرفت عملیات احداث مسیر اصلی ادامه بزرگراه شهید حکیم، تلاش برای تکمیل تقاطع های غیرهمسطح این پروژه بزرگراهی نیز ادامه دارد، گفت: طی روزهای اخیر عملیات سازه ای یکی دیگر از تقاطع های برقرار کننده ارتباط معابر محلی در این پروژه تکمیل شده و به این ترتیب علاوه بر تقاطع های غیرهمسطح ادامه بزرگراه شهید حکیم با بلوار پژوهش، بلوار ایران خودرو و محور 35 متری موجود در محدوده شهرداری منطقه 22، عملیات سازه ای یک تقاطع غیرهمسطح دیگر نیز به اتمام رسیده است.

گفتنی است، احداث ادامه بزرگراه شهید حکیم از تقاطع بزرگراه آزادگان تا تقاطع غیرهمسطح کاروانسراسنگی 2 که شامل 14 کیلومتر معبر بزرگراهی به انضمام 15 تقاطع غیرهمسطح می باشد، از چندی پیش در دستور کار قرار گرفته است.

 بنابر اعلام مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، این پروژه بزرگراهی به همراه تونل شهدای غزه و تقاطع های غیرهمسطح کاروانسراسنگی 1 و 2 تا پایان سال جاری تحویل شهروندان خواهد شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: