جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 19 شهريور 1394     
اخلاقی کشتی بُرده را باخت

فارس: روز سوم و پایانی ر‌قا‌بت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان از ساعت 21:30 شب گذشته (چهارشنبه) به وقت تهران در لاس‌وگاس آمریکا آغاز شده است که حبیب‌الله اخلاقی نماینده کشورمان در وزن 85 کیلوگرم به مصاف حریفان خود رفت که با شکست در سومین دیدارش از حضور در نیمه نهایی بازماند.

نماینده وزن 85 کیلوگرم کشورمان پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 9 بر صفر مقابل آمانالی آتایف از ترکمنستان به پیروزی رسید و راهی دور بعد شد. وی در این مرحله نیز با نتیجه 6 بر یک از سد جاوید حمزاتوف، نفر سوم 2013 جهان از بلاروس گذشت و راهی یک چهارم نهایی شد، اما در این مرحله در حالی که نتیجه 7 بر صفر از رستم آساکالوف، قهرمان آسیا و بازی های آسیایی از ازبکستان پیش بود با ضربه فنی شکست خورد و از حضور در نیمه نهایی بازماند. وی برای ادامه کار و تلاش برای کسب مدال برنز باید منتظر حضور حریفش در فینال باشد. در این وزن 42 کشتی‌گیر حضور دارند.

شکست نمونوی قهرمان فرانسوی جهان در سال 2014 میلادی مقابل آساکالوف از ازبکستان از حوادث مهم دور مقدماتی وزن 85 کیلوگرم است.

به گزارش فارس، تاکنون مسابقات 7 وزن از 8 وزن رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان برگزار شده است که تیم ایران توسط قاسم رضایی و یوسف قادریان در اوزان 98 و 80 کیلوگرم صاحب مدال نقره و برنز شده است. سعید عبدولی هم در وزن 75 کیلوگرم صاحب عنوان پنجم شده بود تا بدین ترتیب ایران دو سهمیه المپیک 2016 برزیل را در اوزان 98 و 75 کیلوگرم کسب کرده است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: