جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 18 شهريور 1394     
شهرداری برای دانش آموزان استثنایی خودرو دربست می کند

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری نیوز،معاون شهردار تهران در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید با اشاره به تامین 82 میلیارد ریال اعتبار برای هزینه یکسال تحصیلی کودکامن استثنایی، گفت: دانش آموزان استثنایی می توانند به صورت رایگان از طریق خودروهای دربستی به مدرسه بروند.

سید جعفر تشکری هاشمی با بیان این مطلب افزود: امسال دانش آموزان استثنایی با بودجه اولیه ای که برای آنها در نظر گرفته شده، می توانند بصورت رایگان از طریق خودروهای دربستی به مدرسه و بالعکس به منزل برگردند.

وی در ادامه از استقبال خانواده ها برای اجرای این طرح خبر داد و اظهار کرد: بعضی از این خانواده ها به دلیل محدودیت های مالی قادر نبودند که کودکان خود را به مدرسه بفرستند اما اجرای آن در سال تحصیلی جدید می تواند به این کودکان و خانواده ها کمک رسان باشد.

وی در ادامه از سرویس های ویژه ای که برای جانبازان و معلولان در نظر گرفته شده خبر داد و بیان کرد: خودروهایی شامل ون، سواری و اتوبوس برای این عزیزان درنظر گرفته شده و این افراد می توانند برای رفتن به مراکز درمانی، آموزشی و همچنین سفرهای تفریحی و غیره از این امکانات استفاده کنند.

تشکری هاشمی در ادامه از سرویس های ویژه ای که قرار است، برای افراد معلول، جانباز و افراد تحت پوشش کمیته امداد(ره) و بهزیستی در نظر گرفته شود، خبر داد و عنوان داشت: معلولان، جانبازان و کسانی که تحت پوشش کمیته امداد (ره) و بهزیستی هستند و همچنین افرادی که سنشان بالای 65 سال است با 90 درصد تخفیف و دانش آموزان و دانشجویان می توانند از 50 درصد تخفیف از بلیط حمل و نقل عمومی استفاده کنند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: