جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 18 شهريور 1394     
تغییر کاربری کلیه مغازه ها تا فروردین95

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز، مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران با اعلام خبر برپایی نمایشگاه نوشت افزار در پیاده راه 17 شهریور از اول مهرماه گفت: تمامی مغازه های این پیاده راه تا فرودین ماه سال 95  تغییر کاربری می دهند.

رضا قدیمی با اشاره به برپایی نمایشگاه نوشت افزار از اول مهرماه در پیاده راه 17 شهریور بیان کرد: این نمایشگاه به مدت 2 ماه با تخفیف 30 درصدی در ادامه نمایشگاه باز باران و با هدف توسعه فرهنگ و المان های ایرانی-اسلامی در نوشت افزار برپا خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه تغییر کاربری های مغازه های 17 شهریور ادامه دارد، اظهار کرد: لوازم التحریر، پوشاک نوجوان، اغذیه فروشی، صنایع دستی و فروش محصولات خانگی از جمله این مشاغل بوده که در این خیابان فعالیت می کنند. این در حالیست که تعداد زیادی از مغازه ها در حال انجام تغییرات و دکورسازی بوده و تا یک ماه آینده تعدادی دیگری نیز تغییر کاربری خواهند داشت.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران با بیان اینکه تاکنون از 150مغازه این خیابان 30 مغازه تغییر کاربری داده اند، افزود: تغییر دکوراسیون 75 مغازه نیز در دستور کار قرار دارد تا رکودی که تا بهمن ماه سال گذشته در این مکان شاهد بودیم و نارضایتی مردم را به همراه داشت، از بین برود. این در حالیست که تا فرودین ماه سال 95 تمامی مغازه ها تغییر کاربری خواهند داشت.

وی در پاسخ به سوالی درخصوص نقش ساماندهی این محور در کاهش آسیب های اجتماعی اذعان کرد: معتقدیم در هر جایی که خانواده ها در آن رفت و آمد داشته باشند، آن مکان محکوم به این است که امنیت اجتماعی به آن محیط باز گردد. البته ما در ابتدای این راه هستیم و همه باید در این مسیر کمک کنند.

قدیمی که در روز 17 شهریور سخن می گفت،با تاکید بر پاسداشت خون شهدا افزود: جمعی از هنرمندان امروز به  پیاده راه 17شهریور آمده اند تا با خلق آثاری گرامیداشت یاد شهدا و حماسه آن روز بزرگ را برای مردم زنده کنند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: