جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 18 شهريور 1394     
واکنش روسیه به تحریم پروازها

مهر: روسیه از بلغارستان و یونان برای اقدام این کشورها در تحریم پرواز هواپیماهای روسی به سوریه توضیح خواسته است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، روسیه از دولت های بلغارستان و یونان در پی اقدام دو کشور در تحریم پروازهای متعلق به روسیه توضیح خواست. بر این اساس دولت بلغارستان پروازهای انجام شده از روسیه به سمت سوریه را در آسمان خود منع کرده است. یونان نیز علت اقدام مشابه خود را دستور صادر شده از طرف آمریکا ذکر کرده است.

در همین رابطه «میخائیل بوگدانوف» معاون وزیر خارجه روسیه به خبرگزاری اینترفاکس گفت: اقدام یونان و بلغارستان به عنوان متحدان روسیه تردیدهایی در روابط بین این کشورها ایجاد خواهد کرد.

وی گفت اگر آسمان برای پروازهای روسیه تحریم می شود باید برای پروازهای متعلق به کشورهای دیگر هم همین قانون اجرا شود. به گفته وی مقصد همه پروازهای روسیه مشخص است در حالیکه معلوم نیست هواپیماهای متعلق به نیروهای ائتلافی در منطقه کجا می روند و چه کاری انجام می دهند.

طبق این گزارش پروازهای روسیه به کشور سوریه حامل کمک های انسان دوستانه به مردم این کشور و کمک های نظامی به ارتش سوریه برای جنگ با نیروهای داعش است.

گفتنی است روسیه به تازگی نیز ادعای آمریکا درباره تاسیس پایگاه نظامی در سوریه را رد و اعلام کرد تنها از دولت بشار اسد در مقابل تروریست ها حمایت می کند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: