جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 17 شهريور 1394     
واکنش سردارکمالی به اقدام وزیر ورزش

تسنیم: سردار موسی کمالی در مورد نامه وزیر ورزش به رئیس ستاد کل نیروهای مسلح  مبنی بر اینکه «محرومیت بازیکن سرباز از حضور در تیم‌های بزرگسالان و امید به نفع فوتبال ملی نیست»، گفت: من از طریق رسانه‌ها متوجه این نامه شدم و خبری از این نامه ندارم. در مورد درخواست وزیر ورزش، سردار سرلشکر فیروزآبادی که رئیس ما است تصمیم می‌گیرد و ما تابع تصمیمات ایشان هستیم. مطمئن باشید رئیس ستاد کل نیروهای مسلح هر دستور و حکمی که می‌دهد مصالح و منافع ملی را در نظر خواهد گرفت.

وی افزود: فعلاً چیزی که در خصوص این موضوع تصمیم گیری شده و قابل اجرا است این است که فوتبالیست‌هایی که کارت پایان خدمت‌شان باطل شده به هیچ وجه نمی‌توانند در تیم ملی بزرگسالان و امید بازی کنند و این قانون هیچگونه تبصره‌ای هم ندارد. به هر حال این بازیکنان مرتکب جرم و تخلف شده‌اند و افکار عمومی نیز مطالبه مجازات آنها را دارند. مطمئن باشید از نظر ما هیچگونه تبعیضی در برابر قانون وجود ندارد و همه باید از قانون تمکین کنند. اتفاقاً ورزشکاران به دلیل اینکه بیش از دیگران در دید مردم بوده و حتی برخی از آنها الگوی جوانان هستند باید بیشتر از بقیه به قانون پایبند باشند.

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: از نظر من وزیر ورزش نباید چنین نامه و درخواستی را رسانه‌ای می‌کرد و این نامه باید روال عادی و قانونی خود را طی می‌کرد. استنباط من از این اقدام وزیر ورزش این است که شاید وی می‌خواسته با انتشار این نامه در رسانه‌ها آنها را مقابل ما قرار دهند که این حرکت حس خوبی به من نمی‌دهد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: