جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 17 شهريور 1394     
اقدام مدیر عامل سایپا در پذیرش مشکلات قابل تقدیر است

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر شهرداری نیو ، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حمایت مردم بزرگترین سرمایه کشور است گفت : اقدام اخیر مدیر عامل سایپا و عذرخواهی از مشتریان نشان از اهمیت و جایگاه مردم و مشتریان داخلی دارد.

حسین گروسی در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز افزود : کلیه دستاوردهایی را که امروز در کشور شاهدیم  من جمله توافق هسته ای که  توسط تیم مذاکره کننده با قدرت حاصل شده، همگی به دلیل پشتیبانی ملت ایران است.

وی با تاکید بر اینکه اگر امروز مردم را نداشته باشیم واقعا هیچ نداریم  ، تصریح کرد : بزرگترین سرمایه شرکتها نیز همین مشتریان هستند که به نوعی دارند از خودروهای داخلی استفاده می کنند.

وی گفت : اگر مردم انتقادی می کنند و یا کمپینی تشکیل می دهند این  اقدام با هدف ورشکستگی خودروسازان داخلی یا تقابل با آنها نیست بلکه هدف انتقال برخی از کاستی ها به گوش مسئولین است.

وی تصریح کرد : البته نمایندگان  مردم نیز بارها این کاستی ها را در رسانه ها اعلام کردند  هر چند منکر زحمات و تلاش های خودروسازان نبوده اند اما برخی کاستی ها وجود دارد  که می تواند حل شود و قطعا به تحریم ها مرتبط نیست و تنها میزانی آموزش و دقت می  خواهد.

وی افزود : اقدامی که مدیر عامل سایپا انجام داده و  از مشتریان عذرخواهی کردند در راستای پذیرش انتقادات اخیر بوده به طوری که  در این ارتباط نیز اعلام کردند که این گروه خودروسازی به دنبال این است تا کاستی ها رفع نماید و مسلما این حرکت مدیر عامل سایپا نشان از اهمیت و جایگاه مردم و مشتریان داخلی دارد.

وی خاطر نشان کرد : خوشبختانه علاوه بر عذر خواهی که مدیر عامل سایپا داشتند گام عملی را نیز در راستای رفع مشکلات و پاسخ گویی به نیاز مشتریان برداشتند به طوری که روز گذشته باشگاه مشتریان سایپا یدک را افتتاح کردند که در راستای اجرای این طرح کارت های  عضویتی به مشتریان جهت عرضه خدمات به  مشتریان ارائه  می شود ضمن اینکه همزمان با این طرح مرکز خدمات تخصصی گیربکس اتوماتیک را نیز در جهت ارائه خدمات بهتر به مشتریان راه اندازی کردند .

وی اظهار داشت : اینها اقداماتی است که نشان از بهبود و ارتقاء  خدمات پس از فروش در شرکتهای خودروساز دارد.

وی اظهار داشت : فی نفسه اقدام روز گذشته مدیر عامل سایپا قابل تقدیر است امیدواریم که شاهد رفع موانع و مشکلات و ارتقاء سطح کیفیت و در نهایت صادرات بیشتر محصولات گروه های خودروسازی باشیم.

نماینده مردم شهریار در خانه ملت در ادامه یاد اور شد : البته باید واقعیت ها را  و در کنار  مشکلاتی که وجود دارد پذیرفت چرا که در این مدت خودروسازان صادرات نیز داشتند یعنی با همین عیب ها و  مشکلاتی که خودروهای داخلی داشتند اما بخشی از تولید شرکتها نیز صادر شده است.

گروسی افزود : در صورتی که به کاستی های خودمان اقرار کنیم و پس از بررسی و درستی انتقادات از مشتریان بابت مشکلات موجود عذرخواهی شود قطعا مردم نیز اعتماد بیشتری به مسئولین و خودروسازان پیدا خواهند کرد . ضمن اینکه  انتقاد باعث رشد است و هر گونه انتقادی که معمولا صورت می گیرد با هدف سازندگی است و هدف این نیست که خودروسازی ها دچار مشکل و یا ورشکست شوند بلکه هدف رشد و ارتقاء خودروسازی در ایران است.

وی گفت : قطعا مردم ایران آرزو دارند که بهترین تولیدات را در کشور داشته باشند بنابراین در صورتی که با صداقت با مردم صحبت شود و کاستی ها پذیرفته شود و در صدد رفع آن تلاش شود و همزمان مدیریت جهادی  که منظور نظر رهبر معظم انقلاب است بر کارها حاکم شود یقینا رشد و تعالی کشور را شاهد خواهیم بود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: