جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 17 شهريور 1394     
جناب خان درکدام شهر محبوبتر است

شفاف : برنامه خندوانه یکی از پرطرفدارترین برنامه‌های این روزهای صدا و سیما محسوب می‌شود که هرشب ازساعت یازده در شبکه نسیم به کارگردانی و اجرای  رامبد جوان به روی آنتن می رود. این برنامه با سبکی جدید توانسته مخاطبین را پای برنامه خود نگه دارد سبکی که در آن تمسخر کردن اقوام ایرانی جایی ندارد و تمام تلاشش این است، با ادبیات طنز، بدون اضافه کردن لغات هجوی خنده را بر لب مردم بیاورد.


برنامه خندوانه با این نوع برخورد تواسته جایی ويژه در دل مخاطبین سخت پسند ایرانی باز کنند و بیندگان پرشماری را در سرتا سر ایران به خود اختصاص دهد.

در این گزارش آماری سعی داریم تا بفهمیم مخاطبین این برنامه در کدام شهرها بیشتر هستند. این آمار نسبت مخاطبین را از جستجوهای انجام شده در گوگل با کلید واژهای خندوانه،دانلود خندوانه، جناب خان و ... نشان میدهد.
 

خندوانه در کدام شهر محبوبتر است؟


 آمار فوق رشد جستجوی کلمه خندوانه و جناب خان را در یک ماه اخیر نشان می‌دهد.

خندوانه در کدام شهر محبوبتر است؟


از سوی دیگر با توجه به آمار گوگل، بیشترین جستجو درباره خندوانه را شهر قم داشته و به این ترتیب می توان گفت قمی ها علاقه زیادی به خندوانه دارند و اخبا و عکس و ها و ویدیو های این برنامه را شدیدا رصد می کنند .

در این آمار، شهرهای یزد و بوشهر در جایگاه‌های بعدی قرار دارند. نکته جالب این است که در جستجوی کلمه جناب خان این موضوع متفاوت است و شهره‌های بوشهر، خوزستان و فارس که جناب خان به زبان آنها صبحبت می کند جایگاه بهتری دارند.


خندوانه در کدام شهر محبوبتر است؟

در این جدول نیز کلمات کلیدی که در رابطه با برنامه خندوانه جستجو می‌شود را می توانید مشاهد کنید




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: