جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 17 شهريور 1394     
مترو به خیابان حجاب می‌رسد

به گزارش گروه اخبار مناطق22گانه شهرداری نیوز،معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 6 از اختصاص محدوده‌ای از خیابان حجاب برای کارگاه خط 6 مترو خبر داد.

محمدباقر اسدی گفت: ساخت خط 6 مترو جزو اولویت‌های شهرداری تهران قرار گرفته است. در همین راستا مترو برای ادامه روند کاری خود در خیابان حجاب نیازمند فضایی برای احداث کارگاه خود بود که محدوده‌ای از بلوار کشاورز به بالا با عرض هفت متر در اختیار شرکت مترو قرار گرفت.

وی افزود: این فضا در اختیار شرکت مترو قرار گرفت تا از این نقطه عملیات احداث ایستگاه بلوار کشاورز مدیریت شود. ظرف دو روز گذشته عملیات حصارکشی توسط عوامل مترو آغاز شده و احتمالا تا فردا این عملیات به پایان می رسد.

اسدی درباره تمهیدات ترافیکی و پارک حاشیه ای در این محدوده گفت: بر اساس برآوردی که انجام دادیم در این محدوده پارک حاشیه ای حذف شد تا مشکلی در تردد و عبور و مرور خودروها ایجاد نشود. این کارگاه در محدوده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیست درحقیقت حدود 300 متر پایین تر از این محل است و در زمان برگزاری نمایشگاه حجم ترافیک این محدوده زیاد نمی شود بلکه مشکل پارک حاشیه ای داریم که با تمهیدات لازم مشکلی ایجاد نخواهد شد.

وی تاکید کرد: در اختصاص فضا به مترو بحث پارک حاشیه ای، دبیرستانی که در محدوده قرار دارد و کانون و ورودی پارک لاله مورد توجه قرار گرفته است و امیدواریم مشکل ترافیکی نداشته باشیم.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: