جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 17 شهريور 1394     
ورود ۲۰۰ اتوبوس دو کابین به پایتخت

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، از ورود ۲۰۰ دستگاه اتوبوس دوکابین به معابر پایتخت خبر داد.

پیمان سنندجی با بیان اینکه این ۲۰۰ دستگاه در خطوط بی آر تی به خصوص خط ۷ تزریق خواهند شد، گفت: دو دستگاه اتوبوس هیبریدی نیز وارد ناوگان اتوبوسرانی شده و در حال حاضر ۴ اتوبوس هیبریدی در شبکه اتوبوسرانی پایتخت تردد می کنند.

وی با بیان اینکه فاز اول خط اتوبوس برقی از مهر ماه آغاز به کار می کند، افزود: این اتوبوس برقی از خیابان ۱۷ شهریور تا خیابان خراسان تردد خواهد داشت.

سنندجی با بیان اینکه با ورود ۲۰۰ دستگاه اتوبوس دوکابین ظرفیت ناوگان اتوبوسرانی ۵۰۰ هزار مسافر افزایش پیدا خواهد کرد، گفت: برای استقبال از مهرماه که عید حمل و نقل عمومی محسوب می شود تمامی اتوبوس ها اورهال شده و آماده خدمات رسانی با تمام ظرفیت به مسافران مهرماه است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با بیان اینکه ۶۰ اتوبوس ویژه به سرویس مدارس استثنایی اختصاص یافته است، ادامه داد: ۱۲۰ دستگاه مینی بوس نوسازی شده نیز در سرویس مدارس فعالیت خواهند کرد.

وی از استفاده از اتوبوس های مازاد در زمان پیک مسافر در نقاط مختلف شهر خبر داد و گفت: با افزایش حجم ترددها در مهر ماه در برخی از نقاط که با افزایش مسافر روبرو هستیم اتوبوس های کمکی اعزام خواهیم کرد.

به گفته سنندجی، شستشوی اتوبوس ها تلاش برای کاهش سرفاصله ها، نصب نقشه های مسیریاب در داخل اتوبوس برخی از فعالیت های اتوبوسرانی برای استقبال مهرماه است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: