جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 19 خرداد 1393     
ناکامی پرسپولیس در جذب ستاره ها

دانا:  تیم فوتبال پرسپولیس که به عنوان نایب قهرمان مسابقات لیگ برتر فصل 92-93 دست یافت و پس از چند سال  ناکامی سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد، با شروع فصل نقل و انتقلات پرسپولیس باید خود را آماده حضور در سه جام به ویژه جام باشگاههای آسیا کند.

این امر مستلزم آن است که مسئولان و کادر فنی تیم پرسپولیس به دنبال بازیکنانی بروند که بتوانند کمک حال تیم محبوب پایتخت در لیگ قهرمانان آسیا باشد.

از تیم پرسپولیس خبر می رسد که علی دایی برای فصل جدید گزینه های متعددی را مدنظر قرار داد تا به پرسپولیس بپیوندند؛ اما تاکنون تنها مهدی دغاغله، مهدی طارمی و دیروز هم سوشا مکانی دروازه‌بان فصل پیش فولاد خوزستان با این تیم قرارداد امضا کرده اند.

 دایی به طور جدی خواستار جذب عبدالله کرمی مدافع فولاد بود؛ اما این بازیکن حتی حاضر به مذاکره رودرو با باشگاه هم نشد و گفته  می شود در اهواز خواهد ماند. ظاهرا بزرگترین مشکل عبدالله کرمی زندگی در تهران است که ترجیح می‌دهد پایتخت را برای زندگی اتخاب نکند.

بختیار رحمانی دیگر فولادی لیست دایی است که به طور علنی برای حضور در "استقلال"ابزار تمایل کرده و طبیعتاً حضورش در پرسپولیس منتفی است.

پرسپولیسی ها به دنبال رضا نوروزی، یکی از بازیکنان نفت تهران هم رفتند؛ اما راهبرد باشگاه نفت تهران در سالهای اخیر فروش بازیکنان گران قیمت و جذب بازیکنان جوان است و بر این اساس جدایی نوروزی از این تیم بسیار محتمل است؛ آنها که سال گذشته از فروش یعقوب کریمی 800 میلیون تومان در آمد کسب کردند امسال هم می خواهند این کار را با رضا نوروزی انجام دهند.

نوروزی که مهاجم نفت تهران است که تنها 6 ماه دیگر با زرد پوشان قرارداد دارد و یعنی بعد از آن حاضر با تمدید قرار داد با این تیم نخواهد شد. بنابراین سیاست نفتی ها بر فروش اوست؛ آنها قصد دارند از پول رضایتنامه نوروزی 300 تا 400 به جیب بزنند و با آن استعدادهای جوان لیگ دسته اول را به خدمت بگیرند.

البته علیرضا منصوریان هم چندی پیش صراحتاً گفت: اجازه جدایی به این بازیکن را نمی‌دهد باید دید آیا مدیران باشگاه می توانند سیاست خود را به سرمربی دیکته کنند یا دایی باید به سراغ گزینه  دوم خودش یعنی کریم انصاری فرد برود؛.البته خود این بازیکن می خواهد راهی اروپا شود و فعلا گزینه دیگری در لیست دایی دیده نمی‌شود.

این روزها از قاسم حدادی فر هم به عنوان گزینه جدی دایی نام برده‌می‌شود که فعلا تکلیف او نیز نامشخص است چرا که صحبت از احتمال حضور او در تیم خارجی مطرح است.

محسن فروزان هم که روز اول با پیشنهادی 900 میلیونی به باشگاه پرسپولیس رفت بعد از مخالفت دایی که گفته بود"به سلامت"؛  قبول کرد با قرار دادی 550 میلیونی تومانی سرخ پوش شود؛ البته با پیوستن سوشا مکانی به پرسپولیس باید دید دایی بازهم تمایلی به جذب فروزان دار یا خیر؟

نگرانی هوادران پرسپولیس برای بستن تیمی قدرتمند

هوادران تیم قرمز پوش پایتخت که بعد از چند سال ناکامی در رسیدن به آسیا امسال با گرفتن سهمیه به لیگ قهرمانان راه یافتند، امید زیادی دارند تا پرسپولیس امسال با مربیگری علی دایی و جذب بازیکنان توانمند که بتوانند کمک حال پرسپولیس در آسیا باشند، حتی به مراحل پایانی نیز را یابند.

مجموع این اتفاقات نشان می دهد که دایی بر خلاف فصل گذشته در جذب ستاره ها  تاکنون موفقیتی نداشته هرچند او در این موضوع کمترین تقصیر را متوجه خودش می‌بیند.
 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: