جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 16 شهريور 1394     
استقرار 50 ون در پایانه سیدخندان

به گزارش گروه اخبار مناطق22گانه شهرداری نیوز،معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 7 از افزایش تعداد تاکسی های ون در پایانه سیدخندان همزمان با آغاز ماه مهر و شروع سال تحصیلی جدید خبر داد.

امیرحسین حیدرنیا  با اعلام این مطلب افزود: پیش بینی کرده ایم تعداد 50 دستگاه ون کنیم تا در روزهای اول ماه مهر در جا به جایی مسافران به دیگر تاکسی ها کمک کنند.

وی با اشاره به 3 هزار تاکسی خطی، گردشی و تلفنی منطقه ، خاطرنشان کرد: پيش بيني مي شود تعداد مسافران تاکسي ها در مهرماه  به ويژه در روزهاي اول آغاز سال تحصیلی جدید افزايش يابد بنابراین معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه در نظر دارد تا با تمام ظرفيت به شهروندان در اين ايام خدمات رساني کند.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 7 با اشاره به ساماندهی تاکسی های منطقه در طرح استقبال از مهر، تصریح کرد: تاکسی های منطقه از نظر نظافت و پاکیزگی و همچنین وضعیت ظاهری نظارت می شوند تا همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید تاکسی های منطقه نیز چهره ایی نو به خود بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه در روزهای اول ماه مهر با ازدحام مسافران مواجه خواهیم شد و باید با برنامه ریزی دقیق در راستای خدمات رسانی به شهروندان گام برداریم، یادآور شد: به تمام تاکسي ها ابلاغ شده که از نظر ظاهري و فني بايد در آمادگي کامل باشند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: