جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 19 اسفند 1402     
آنروا: اسرائیل برخی کارمندان ما را مجبور کرد به دروغ اعتراف کنند

 آژانس امدادرسانی به آوارگان فلسطینی (آنروا) اعلام کرد برخی کارمندان آنروا در معرض فشار مقامات صهیونیست قرار گرفتند تا به دروغ به ارتباط با حماس اذعان کنند.

 
به گزارش ایسنا، آژانس امدادرسانی به آوارگان فلسطینی(آنروا) اعلام کرد برخی کارمندان آنروا که از زندان‌های رژیم صهیونیستی در غزه آزاد شدند تأکید کردند در معرض فشارهای مقامات این رژیم قرار گرفتند تا به دروغ به ارتباط با حماس اعتراف کنند.
 
به نقل از رویترز، این اتهامات در گزارش فوریه ۲۰۲۴ آنروا آمده است که در آن برخی فلسطینی‌ها از جمله برخی کارمندان آنروا از بدرفتاری که در زندان‌های رژیم صهیونیستی با آن‌ها شده است، صحبت می‌کنند.
 
ژولیت توما، مدیر ارتباطات آنروا گفت: این آژانس تصمیم دارد این گزارش ۱۱ صفحه‌ای را به آژانس‌های سازمان ملل که متخصص نقض حقوق بشر هستند، ارائه کند. زمانی که جنگ به پایان برسد تحقیقاتی برای بررسی تمامی نقض‌های حقوق بشری صورت می‌گیرد.
 
در این گزارش آمده است: ارتش اسرائیل تعدادی از کارمندان فلسطینی آنروا  را بازداشت کرد و با آن‌ها بدرفتاری کرده و مورد ضرب و جرح قرار داد و به آزار رساندن به اعضای خانواده‌هایشان تهدید کرد. کارمندان آنروا از سوی مقامات اسرائیلی در معرض تهدیدات قرار گرفتند و برای ایراد اظهارات دروغ علیه آنروا از جمله ارتباط داشتن با حماس و مشارکت در عملیات هفت اکتبر حماس تحت فشار قرار گرفتند.
 
بعد از اینکه رژیم صهیونیستی کارمندان آنروا را به دست داشتن در حمله هفت اکتبر حماس متهم کرد، تعدادی از کشورها حمایت مالی خود را از این آژانس متوقف کردند. این رژیم کمپین گسترده‌ای را علیه آنروا به راه انداخت و بر لزوم جایگزینی این آژانس تأکید دارد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: