جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 16 شهريور 1394     
بهره برداری از بزرگترین خط متروی تهران

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری نیوز،معاون شهردار تهران درآستانه آغاز سال تحصیلی جدید گفت: بین 200 تا 260  دستگاه اتوبوس درآستانه آغاز سال تحصیلی به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه خواهد شد.

سید جعفر تشکری هاشمی با بیان این مطلب افزود: با اضافه کردن 200 دستگاه اتوبوس های دوکابین که  حدودا معادل 400 تا 520 دستگاه اتوبوس تک کابین به شمار می آیند تحول بزرگی در حمل و نقل عمومی درآستانه سال تحصیلی جدید ایجاد می شود.

وی با اشاره به این اقدام که خود تحول بزرگی در ایجاد هوای پاک، حمایت از شهر پاک و نیز تاثیر آن در حفظ محیط زیست است ادامه داد: همت کارگران، مدیران و پرسنل پرتلاش شرکت واحد اتوبوسرانی و همینطور حمایت خوب شورای اسلامی شهر و شهردار تهران، ما را برآن داشت که توسعه ناوگان اتوبوسرانی را مقدم بر  منابع و پروژه های دیگر شهر بدانیم و ناوگان را آماده کنیم.

وی ادامه داد: این تحول بزرگ همانند پیشرفتی که در گسترس خطوط مترو داشتیم توسط شهرداری تهران و مسوولان مربوطه این سازمان تقبل شده است.

این مقام مسوول در ادامه اظهار کرد: این افزایش ناوگان تنها منحصر به خطوط تندرو نبوده بلکه امکان تردد در خطوط ویژه و حتی محلی و فرامنطقه ای نیز خواهد بود.

وی در ادامه بیان کرد: در آستانه آغاز سال تحصیلی بلندترین خط متروی تهران به طول 37 کیلومتر به بهره برداری خواهد رسید.

تشکری هاشمی با بیان اینکه خط3مترو در شرایط بسیار سخت احداث و اکنون روزهای پایانی بهره برداری را سپری می کند، تصریح کرد: با شروع سال تحصیلی بخشی از ایستگاه های نیمه شمالی خط 3 مترو به بهره برداری می رسد.

وی در ادامه این گفت و گو افزود: بلندترین خط مترو پایتخت به طول 37 کیلومتر در شرایط محدودیت های مالی و عدم حمایت های دولتی و از سوی دیگر شرایط سخت تحریم ها و درعین حال مشکلات ساخت و ساز در شهر تهران به زودی بهره برداری می شود.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه ساخت مترو در تهران با ناملایمتی های دولتی همچنان ادامه یافته است، یادآورشد: متاسفانه ناملایمتی ها در این دو سال اخیر در دولت یازدهم نیز شامل حال مترو تهران شده است و هنوز منبع مالی مناسبی برای ساخت مترو نداریم. تنها از طریق منابع مردمی و همت مدیریت شهری، گسترش حمل ونقل ریلی در شهر تهران با جدیت ادامه دارد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: