جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 15 شهريور 1394     
توسعه خط ریلی متروی آریزونا تا مرکز شهر مسا

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، ارائه خدمات در راه آهن شهری توسعه یافتهValley  متروی آریزونا که مسافران را به مرکز شهر مسا می رساند از روز شنبه آغاز شده است.

Valley مترو و شهر مسا به همین مناسبت مراسمی را در چهار ایستگاه جدید در خیابان اصلی جاده مدرسه Alma، Country Club Drive، خیابان مرکزی و Mesa Drive برگزار کردند.

ساکنان این مناطق نیز به منظور اطلاع یافتن از مسیرهای جدید که در این طرح توسعه برای مترو در نظر گرفته شده است در این مراسم شرکت کردند.

هفت ماه قبل از موعد مقرر این مسیر ریلی 4.9 کیلومتری جدید بین خیابان اصلی و Sycamore Drive و Mesa Drive با حضور شهروندان، تجار و مقامات بومی افتتاح شد.

چهار ایستگاه متروی شهری جدید و پارکینگ 500 خودرویی جدیدی در بخش شمال شرقی خیابان اصلی و Mesa Drive امکانات رفاهی برای گردش در مسا و لذت بردن از مراکز خرید، غذاخوری و سرگرمی این شهر را فراهم می آورند. هر یک از این ایستگاه ها نیز خود دارای طراحی هنرمندانه ای با انعکاس فرهنگ و تاریخ شهر مساهستند.

آغاز ساخت این پروژه در سال 2012 بوده است. سالانه بیش از 700 فرصت شغلی در زمان احداث این پروژه ایجاد شده است. بودجه این توسعه ریلی شامل 75 میلیون دلار از سازمان حمل و نقل فدرال، 71 میلیون دلار از مالیات های حمل و نقل و 53 میلیون دلار از بودجه کیفیت هوای فدرال بوده است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: