جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 14 شهريور 1394     
نوسازی محلات در انتظار تامین زیر ساخت‌ها

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز،مدیر عامل سازمان نوسازی شهر تهران گفت: تامین زیرساخت‌های خدماتی از اصلی‌ترین عوامل بر سرعت نوسازی محلات است.

نوسازی محلات در انتظار تامین زیر ساخت‌هاعباداله فتح‌اللهی مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با اشاره به تهیه و تدوین بسته های جدید تسهیلات تشویقی با توجه به ویژگی های هر مرحله اظهار کرد: تدوین بسته‌های جدید تشویقی محله محور از طریق ستادهادی احیا و نوسازی مناطق حمایت شوند تا در مرحله اجرا نیز دچار مشکل نشویم.

وی افزود: هدف از نوسازی بافت های فرسوده ارتقا کیفیت زندگی شهروندان است.

فتح‌اللهی تصریح کرد: نوسازی صرفا تبدیل تیرهای چوبی به تیرهای آهنی و یا تعمیر سقف فرسوده نیست بلکه مقاوم سازی یکی از اهداف نوسازی بوده است ولی تامین زیرساخت‌های خدماتی از اصلی ترین عواملی است که ضرورت دارد در فرآیند نوسازی مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه ارائه بسته‌های تسهیلات تشویقی مصوب شورای اسلامی شهر تهران منجر به نوسازی 144 هزار واحد مسکونی به شیوه مشارکت مردمی شده است، افزود: عدم تامین زیرساخت‌هایی که از آسیب‌هایی بود که در تجربه نوسازی به شیوه مشارکت مردمی شناسایی شد.

وی در پایان گفت: منطقه 14 شهرداری تهران مستحق خدمت بیشتری است و سازمان نوسازی شهر تهران و همچنین دفاتر خدمات نوسازی بعنوان بازوان فنی شهرداری منطقه در سطح محلات فعال می باشند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: