جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 14 شهريور 1394     
سرایداران مدارس منطقه 20 سفیران طرح آسمان آبی شدند

به گزارش گروه اخبار مناطق22گانه شهرداری نیوز،شهردار منطقه 20 از اجرای ویژه برنامه های آموزشی با محوریت طرح آسمان آبی زمین پاک و خط سفید برای کادر آموزشی و اجرایی مدارس این منطقه جنوبی خبرداد.

منصور کتانباف با بیان این مطلب گفت: به دنبال اجرای طرح آسمان آبی زمین پاک و خط سفید، دوره آموزشی این طرح زیست محیطی برای 600 نفر از  سرایداران مدارس منطقه 20 برگزار شد.

کتانباف نقش کادر اجرایی مراکز آموزشی را مهم و تاثیرگذار برشمرد و افزود: از این پس سرایداران مدارس به عنوان سفیران طرح آسمان آبی معرفی می شوند و در اجرای این طرح زیست محیطی با مدیریت شهری همکاری خواهندکرد.

وی مشارکت تمامی اقشار جامعه را لازمه اجرای طرح آسمان آبی زمین پاک و خط سفید عنوان کرد: پیش از این نیز در مناسبت های مختلف برای روحانیون، رانندگان تاکسی و معلمان منطقه 20 دوره آموزشی این طرح برگزار شده بود و همچنان درگیر شدن اقشار مختلف جامعه در دستورکار مدیریت شهری است.

شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه هم اکنون 30 روحانی 60 مسجد این منطقه را تحت پوشش آموزش های زیست محیطی قرار داده اند، یادآور شد: مدیریت پسماندهای خانگی، تحقق تفکیک پسماند از مبدا و ارتقاء فرهنگ صحیح ترافیکی از مهمترین اهداف طرح آسمان آبی زمین پاک و خط سفید است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: