جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 14 شهريور 1394     
به پیشنهادها فکر نمی‌کنم

سرمربی پرسپولیس می‌گوید مشکلات مالی روی مسائل فنی تاثیر می‌گذارد.
 
برانکو ایوانکوویچ در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت تیم پرسپولیس اظهار کرد: پس از پیروزی شیرینی که مقابل فولاد به دست آوردیم به نوعی از بحران نتیجه‌گیری خارج شدیم. ما پیش از این دیدار زیبا بازی می‌کردیم و همان گونه که همه می‌دانند به خاطر اشتباه‌های خودمان و داوران، نمی‌توانستیم نتیجه بگیریم اما با این حال پیروزی شیرین ما روحیه تیمی ما را بالا برد.
 
وی افزود: پس از این بازی مشکلات مالی روی تیم تاثیرات زیادی گذاشت و برنامه‌های من را مختل کرد. بازیکنان نگران مسائل مالی خودشان هستند و همین موضوع تاثیرات منفی روی مسائل فنی گذاشت. به طور مثال ما دیدار برابر نیروی زمینی را لغو کردیم. البته امیدوارم هرچه زودتر این مشکلات برطرف شود تا بتوانیم با قوای کامل به مصاف سایپا برویم و مقابل این تیم هم به پیروزی برسیم.
 
او در پاسخ به این سوال که تا چه زمانی وضعیت مالی بد پرسپولیس را تحمل می‌کند، گفت: من همیشه پیشنهادهای زیادی دارم تا به امروز هم دو پیشنهادم را به طور کامل رد کردم زیرا با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارم و امیدوارم هرچه زودتر به تعهدات مالی خود در قبال بازیکنان و من عمل کند.
 
او تاکید کرد: ما تمرین‌هایمان را پیگیری می‌کنیم و با اضافه شدن ملی‌پوشان‌مان با قدرت به مصاف سایپا می‌رویم. امیدوارم بتوانیم برابر این تیم هم به پیروزی برسیم تا به روند پیروزی‌هایمان ادامه بدهیم اما باید امیدوار باشیم تا هرچه زودتر مشکلات مالی برطرف شود.
 
برانکو خاطرنشان کرد: زمانی که دومین شکستم را با پرسپولیس تجربه کردم خیلی از رسانه‌ها به دنبال جایگزینی برای من بودند و هر روز نام‌های مختلفی را مطرح می‌کردند اما مدیریت باشگاه از من و کادرم حمایت کرد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: