جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 12 شهريور 1394     
برگزاری کارگاه آموزشی تفکیک پسماند برای پرسنل خوابگاه کوی دانشگاه تهران

به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز،با همکاری یک تشکل مردم نهاد دانشجویی، پرسنل خوابگاه کوی دانشگاه تهران با روشهای جداسازی پسماند ، ضرورت تفکیک در مبدا و فواید زیست محیطی و اقتصادی آن آشنا شدند.

"زامیاران" یک تشکل مردم نهاد دانشجویی و دارای تخصص های متنوع هنری،علمی و تجربی می باشد، که ازسال گذشته تا کنون در مناسبتهای مختلف و برای گروههای هدف گوناگون آموزشهای مفیدی را در خصوص مدیریت صحیح پسماند ارائه داده اند.

دکتر جعفری مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند، با اشاره به تعامل موثر و مفید "زامیارن" با این سازمان خاطرنشان کرد: طی هماهنگی های انجام شده توسط اداره بازیافت منطقه 6 ،با همکاری این سازمان و گروه دانشجویی "زامیاران" آموزشهای لازم در خصوص تفکیک پسماند در مبدا و آمار اطلاعات لازم در این زمینه به پرسنل خدمات خوابگاه دانشجویی واقع در کوی دانشگاه تهران ارائه شد.

مدیرعامل سازمان در ادامه ضمن اظهار خشنودی از اعلام آمادگی مدیریت کوی دانشگاه با این سازمان در زمینه تفکیک پسماند در مبدا خاطرنشان کرد : با استمرار آموزش ،اطلاع رسانی و فرهنگ سازی برای اقشار مختلف و استحکام ارتباط گروههای مردمی (سمن ها) با این سازمان همکاری شهروندان در زمینه جدا سازی ،کم حجم سازی و آبگیری پسماند افزایش خواهد یافت و البته سود زیست محیطی و سپس اقتصادی آن به شهروندان بر می‌گردد.

دکتر جعفری با تاکید بر احترام بر نظرات شهروندان و کاربرد آن در مدیریت شهری افزود: به منظور اجرای هرچه بهتر جدا سازی پسماند در مبدا در کوی دانشگاه،رفع موانع موجود و فعالیت و همکاری مطلوبتر پرسنل خدمات در اجرای این طرح، کارشناسان حاضر ضمن استماع نظرات پرسنل کوی دانشگاه، زمانی را نیز برای پاسخ به سوالات مطرح شده توسط ایشان اختصاص دادند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: