جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 11 شهريور 1394     
بارش پراکنده باران فردا در تهران

ایسنا: مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور آخرین پیش‌بینی‌ها از وضعیت آب و هوای کشور را تشریح کرد.

احد وظیفه، دراین‌باره گفت: تحلیل آخرین داده‌های هواشناسی نشان می‌دهد امروز دربرخی مناطق سواحل مرکزی و شرقی خزر، دامنه‌های البرز مرکزی، شمال شرق و نیز در استان‌های هرمزگان، کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان ابرناکی، بارش پراکنده باران گاهی با رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد.

وی با بیان اینکه در روز پنجشنبه بارش‌های پراکنده دربرخی مناطق ارتفاعات البرز مرکزی ادامه خواهد یافت، افزود: همچنین در روزهای پنجشنبه و جمعه رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش‌باد در استان‌های هرمزگان، کرمان، فارس، بوشهر و جنوب سیستان و بلوچستان پیش‌بینی می شود.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور ادامه داد: برای روز چهارشنبه توده گرد وخاک در برخی مناطق غرب، جنوب غرب، مرکز و جنوب کشور سبب کاهش دید افقی وکیفیت هوا می‌شود و در روز چهارشنبه و صبح روز پنج شنبه در شرق کشور نیز وزش باد و گرد و خاک پیش بینی می‌شود که در منطقه زابل با طوفان گرد وخاک همراه خواهد بود.

به گفته وظیفه طی دو روز آینده خلیج فارس و در روز جمعه شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج پیش‌بینی می شود.

وی در خصوص وضعیت هوای پایتخت در روز پنج‌شنبه نیز گفت: آسمان تهران در روز پنج شنبه کمی ابری و در ارتفاعات همراه با افزایش ابر و بارش پراکنده و غبار صبحگاهی پیش‌بینی شده است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: