جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 4 دی 1402     
۷۰ شهید و ده‌ها مجروح و مفقود در کشتار جدید اشغالگران در اردوگاه المغازی

 ده‌ها شهروند فلسطینی که اکثر آنها کودک و زن بودند، در کشتار جدید شبانه نیروهای اشغالگر پس از هدف قرار دادن بسیاری از منازل در اردوگاه مغازی در مرکز نوار غزه، شهید و مجروح شدند.

به گزارش ایسنا، منابع پزشکی در بیمارستان شهدای الاقصی انتقال ۷۰ شهید از جمله شهدایی که بدنشان تکه تکه شده بود را در نتیجه بمباران و حملات توپخانه‌ای که بسیاری از منازل اردوگاه المغازی را هدف قرار داد تأیید کردند و افزودند که تعدادی از مجروحان نیز به بیمارستان منتقل شده‌اند که برخی در شرایط بسیار وخیم هستند.
 
سخنگوی بیمارستان شهدای الاقصی گفت: اکثر شهدای منتقل شده از اردوگاه مغازی و البریج کودکان، زنان و سالمندان بودند.
 
به نقل از خبرگزاری سما، دکتر اشرف القدره، سخنگوی وزارت بهداشت غزه با تایید اینکه آنچه در اردوگاه المغازی در حال رخ دادن است، نابودی کل یک منطقه مسکونی است، خاطرنشان کرد: تعداد شهدا به ۷۰ نفر رسید، اما تعدادشان به دلیل اینکه افراد زیادی در زیر آوار هستند، احتمالا افزایش یابد.
 
سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه هدف گیری‌ها در منطقه مرکزی متمرکز بود، خاطرنشان کرد: اشغالگران ساکنان را به محل کشتار جمعی خود در مناطقی که ادعا می‌کنند امن هستند هدایت می‌کنند.
 
القدره خاطرنشان کرد: نیروهای اشغالگر اسرائیل جاده اصلی بین اردوگاه‌ها در منطقه مرکزی را بمباران می‌کنند تا مانع از ورود آمبولانس‌ها و خودروهای دفاع مدنی به نقاط مختلف هدف شوند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: