جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 29 آبان 1402     
اوکراین پهپادهای چاپ سه‌بعدی از آلمان تحویل گرفت

 بر اساس گزارش‌ها، ارتش اوکراین یک پهپاد دوربرد تولید شده با چاپگرهای سه بعدی را از آلمان دریافت کرده است.

به گزارش ایسنا، یک پایگاه اینترنتی آمریکایی گزارش داد، سربازان ارتش اوکراین در چارچوب کمک‌های دریافتی از یک سازمان غیردولتی آمریکایی-اوکراینی و شرکت «دوناستال» آلمان، چند دستگاه پهپاد دوربرد «تایتان فالکون» که با استفاده از چاپگر سه بعدی تولید شده را دریافت کرده‌اند.
 
پایگاه «دیفنس بلاگ» نوشت، تاکنون سه دستگاه از این پهپادهای پیشرفته تولید شده و آلمان همه آنها را سخاوتمندانه در اختیار نیروهای مسلح اوکراین قرار داده است.
 
به نوشته این پایگاه اینترنتی، اوکراین مشغول اجرای آزمایش‌هایی برای این پهپادها در چارچوب اهداف عملیاتی خود و آزمودن انعطاف‌پذیری و قدرت آنها در زمین‌های مختلف است.
 
بر اساس این گزارش، این پهپاد دارای ویژگی‌هایی از جمله توانایی شش ساعت پرواز و برد عملیاتی ۴۰۰ کیلومتر است. این پهپاد از طرفی مجهز به دوربین‌های جاسوسی است.
 
شرکت آلمانی «تایتان دینامیکس» طراح این پهپادهای جدید بوده و به صورت تخصصی به روی توسعه هواپیماهای بال ثابت و با قابلیت صعود و فرود عمودی و تولید با چاپگرهای سه بعدی کار می‌کند. این شرکت به دنبال تولید پهپادهایی با کارایی و بازدهی بهبودیافته و برد افزایش‌یافته همراه با کاهش هزینه تولید است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: