جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 10 شهريور 1394     
اضافه شدن قطارهاي جديد به خط سه مترو تهران

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری نیوز، معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران به همراه جمعي از مديران و معاونين شركت بهره برداري مترو تهران صبح امروز با حضور در ايستگاه گلشهر و پايانه مهرشهر از نزديك مراحل تعمير نگهداري قطار ها ديدن كرد.

سيد جعفر تشكري هاشمي در حاشيه بازديد از پايانه مهرشهر با اشاره به اينكه تعميرات و نگهداري بطور كلي يكي از كارهاي بسيار مهمي است كه در مترو بايد انجام شود اظهار كرد: در اين بازديدي و ضعيت تلاش همكاران  مورد ارزيابي قرار گرفت و آن انتظاري كه براي تعمير و نگهداري داشتيم در اين پايانه به لطف خدا فراهم شده است.

وي با اشاره به اينكه هر هفت سال و نيم يك بار واگن و لوكومتيو ها حدود بعدازيك ميليون و دويست كيلومتر پيمايش  بايد تحت تعميرات اساسي (اورهال ) قرار گيرند افزود: امروز مشخص شد كه در بخش واگن ها و لوكومتيو تعميرات ما توسط مهندسين ايراني و با تجهيزاتي كه در اختيار دارند در سطح بسيار خوبي انجام مي شود.

معاون حمل و نقل و ترافيك گفت: در اين بخش با محدوديت ها و مشكلاتي هم روبرو هستند كه قراراست در جلسه آينده هيئت مدير مديريت پايانه مسائل را مطرح كند و با توجه به اهميت نقش تعميرات نيازمندي ها را مرتفع كنيم.

وي در ادامه از ورود 3 رام قطار اورهال شد خبر داد و گفت 5 رام قطار جديد نيز براي نيمه شمالي خط سه با شروع سال تحصيلي اضافه خواهد شد و مهر ماه امسال بهتر از سال هاي قبل خدمات رساني خواهيم داشت .

تشكري هاشمي خاطرنشان كرد: تا پايان سال نيز به همين ترتيب به تعداد قطارها اضافه مي شود و در حال حاضر قطعات 22رام قطار را در اختيار داريم كه 5 رام تا آغاز سال تحصيلي و 17 رام باقي مانده تا پايان سال به همين ترتيب اضافه خواهند شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: