جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 16 آبان 1402     
لیبرمن مجددا تهدید شد

 رئیس حزب «اسرائیل خانه ما» شکایتی را به پلیس به دلیل تهدید شدن مجدد از سوی یک منبع ناشناس ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی شهاب، شبکه هفت تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد، آویگدور لیبرمن، رئیس حزب «اسرائیل خانه ما» و عضو کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) شکایتی را بعد از تهدید شدن مجدد از سوی یک منبع ناشناس دریافت کرد.
 
در این پیام تهدیدآمیز برای لیبرمن که در پستی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، آمده است: «از لیبرمن برای ورود به پناهگاه استقبال می‌شود. بمب دست ساز همراهم است.»
 
لیبرمن دستگاه امنیت کل را در جریان جزئیات این مسئله گذاشت.
 
برخی افراد اطراف لیبرمن اعلام کردند که تعداد تهدیدات علیه لیبرمن در ماه‌های اخیر افزایش یافته است. تاکنون چهار شکایت درباره تهدیدات مختلف به پلیس ارائه شده است. در برخی از این تهدیدات آمده است که رئیس حزب «اسرائیل خانه ما» در تیررس است و آن‌ها خواهان سوزاندن وی هستند.
 
لیبرمن درحالی تهدید به مرگ شده که جنگ رژیم صهیونیستی در غزه همچنان ادامه دارد.
 
در سی و دومین روز از جنگ غزه بنیامین نتانیاهو و آمریکایی‌ها می‌گویند در حال بحث بر سر امکان دستیابی به آتش‌بس بشردوستانه یا توقف تاکتیکی در جنگ جاری در غزه هستند، در عین حال جنگ را طولانی می‌دانند. مقاومت فلسطین نیز به هدف قرار دادن عمق اراضی اشغالی با حملات موشکی و مقابله با تهاجمات نیروی زمینی اشغالگران ادامه داده و مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود.
 
از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به غزه تاکنون بیش از ۱۰ هزار فلسطینی شهید شده‌اند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: