جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 9 شهريور 1394     
محل هاي دپوي غير مجاز پسماند خشک در شمال تهران جمع آوري شد

به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز،محل هاي دپوي غير مجاز پسماند خشک در سطح محلات شمال تهران ، با همکاري نواحي ده گانه شهرداري منطقه يک شناسايي ،پاکسازي و جمع آوري شد.

مهدي جمشيديان رييس اداره بازيافت و تبديل مواد شهرداري منطقه يک با اعلام خبر فوق اظهار داشت : محل هاي غير مجاز دپوي پسماند خشک در برخي نقاط منطقه يک تشکيل شده بود که حوالي غروب پسماند هايي که در آنجا دپو شده بودند توسط خودروهايي جمع آوري و خارج مي شدند که نيروهاي گشت بازيافت با همکاري گشت شهربان نواحي به طور مستمر  اقدام به گشت زني در معابر شمال تهران و شناسايي اين نقاط نمود و با کليه عواملي که با گاري دستي، گوني و خودرو  فاقد آرم شهرداري مبادرت به جمع آوري پسماند خشک از داخل سطل هاي پسماند مي کردند برخورد نمود.

جمشيديان تصريح کرد: علاوه بر سود مالي که اين اقدام براي افراد سودجو  دارد جستجوي آنها در سطل هاي پسماند خشک و تر  منجر به آلودگي محيط زيست ، انتقال  بيماري ، ايجاد جلوه هاي زشت شهر به دليل خالي کردن پسماندها در جوي و معابر ، افزايش زاد و ولد جانوران موذي و... مي شود .

وي گفت: يکي از اقدامات ما کنترل وضعيت جمع آوري پسماند خشک است که روي کليه خودروهاي بازيافت که بيش از 35 خودرو هستGPS   نصب مي شود که شهرداران نواحي با کدي که به آنها  مي دهيم مي توانند خودروهاي جمع آوري پسماند خشک را کنترل کنند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: