جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 1 آبان 1402     
محمدی:‌ پرسپولیس پول غذا ندارد، باعث خجالت است!

 محمد محمدی، معاون سابق باشگاه پرسپولیس، گفت: به خاطر پول غذا تیم مشکل دارد، واقعا باعث خجالت است.

به گزارش ایسنا، محمد محمدی درباره برگزاری تورنمنت فوتبال به میزبانی مجموعه ورزشی انقلاب گفت: تورنمنتی را تحت مسابقات هفته تربیت بدنی تشکیل دادیم که شش تیم از مجموعه شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی، یک تیم از هنرمندان و یک تیم از رسانه بودند. تیم توسعه قهرمان این مسابقات شد. هدف ما بیشتر روی بعد فرهنگی این رویدادهاست که در بحث فرهنگی ورزشی بیشتر فعالیت داشته باشیم.
 
او درباره دیدار پیش روی پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان عنوان کرد: پرسپولیس فردا فارغ از رنگ‌ها نماینده ایران است. دیداری است که باید در ایران سه امتیاز کامل را کسب کنند. همانطور که همه می‌دانند متاسفانه شرایط خوب نیست. چند ماه پیش این را گفتم که باشگاه در بخش درآمدزایی مشکل دارد. اختلافاتی که بین کادرفنی و مدیریت ایجاد شده بیانگر این موضوع است.
 
او ادامه داد: سال گذشته شرایط یک مقدار بهتر بود. مهم پرسپولیس است و امیدوارم شرایط طوری رقم بخورد که بازیکن و مربی با فکر راحت کارشان را انجام دهند.
 
بادامکی با من مشورت کرد
 
محمدی درباره اینکه حسین بادامکی به عنوان جانشین او در باشگاه پرسپولیس انتخاب شده، گفت: به او تبریک می‌گویم. به من زنگ زد و مشورت گرفت و خودش تصمیم گرفت که این پست را قبول کند. کار سخت است، ما ورزشکاران و فوتبالیست‌هایی که در پرسپولیس بازی کردیم، پیش هواداران یک وجهه‌ای داریم و امیدوارم این وجهه مورد سو استفاده قرار نگیرد. 
 
معاون سابق پرسپولیس درباره مشکلات این باشگاه گفت:‌ باعث تاسف است. این مشکلات را از نزدیک لمس کردم ولی دوستان خیلی توجه نکردند که الان به اینجا رسیدیم که تیم به خاطر پول غذا مشکل دارد. واقعا باعث خجالت است و شرمم می‌آید که این حرف ها را بزنم. این روزها را می‌دیدم. واقعا باعث تاسف است.
 
او درباره اینکه چقدر به یحیی گل محمدی در اعتراض به باشگاه حق می‌دهد، گفت: ایشان تمام و کمال کارشان را به نحو احسن انجام دادند، سال گذشته بچه‌های ما با جان و دل کار کردند. درست است که باشگاه تعهدات اولیه را انجام داده ولی آپشن هم در قرارداد بوده، وقتی یک قراردادی امضا می‌کنیم ملزم به اجرای آن هستیم. بچه‌هایی که کار کردند و چون در عقد قراردادها حضور داشتم می‌دانم بازیکنان از قراردادهای بزرگی گذشتند. باشگاه مکلف به پرداخت این پاداش‌هاست.
 
محمدی درخصوص اینکه واکنش‌های متفاوتی به خودروی 100 میلیارد تومانی محمدحسین کنعانی زادگان از سوی ورزشکاران صورت گرفته، گفت: موافق این نیستم که فرقی بین ورزشکاران بگذارند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: