جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 8 شهريور 1394     
بازدید دبیر کل شهرهای متحد غرب آسیا وخاورمیانه از منطقه22

به گزارش گروه اخبار مناطق22گانه شهرداری نیوز،دبیرکل سازمان شهرهای متحد غرب آسیا و خاورمیانه ازمرکز کارآفرینی کوثر منطقه 22 بازدید کرد.

دهها نفر از اعضای مجمع شهرداران آسیایی با حضور در منطقه 22 به ترتیب از محل فیلمبرداری محله گل و بلبل، مرکز کارآفرینی کوثر، باغ ملی گیاه شناسی و دریاچه شهدای خلیج فارس بازدید کردند.

قاسم مولایی شهردار منطقه 22 با همراهی ظفری معاون مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، معاونان، همچنین شهرداران نواحی و جمعی از همکارانش در ادارات مختلف منطقه در این بازدید مهمانان را همراهی کرده و در خصوص هر یک از فضاهایی که مورد بازدید قرار می گرفت، توضیحاتی از سوی شهردار منطقه ارائه می شد. ثبت عکسهای یادگاری و سلفی های متعدد اعضای مجمع شهرداران آسیایی در فضاهای دیدنی منطقه از جمله پارک ملی گیاه شناسی و دریاچه شهدای خلیج فارس همچنین لوکیشن سریال محله گل و بلبل نیز از بخشهای جالب بازدیدشان از منطقه 22 بود.

مهمت دومان دبیر کل مجمع شهرداران آسیایی از ترکیه و برای چندمین بار به تهران آمده بود، تغییرات پایتخت را در هر بار سفرش به ایران، قابل تشخیص برشمرد و گفت: در هر بار سفرم به ایران، تهران تغییرات زیادی کرده و زیباتر شده است. احداث فضاهایی چون دریاچه شهدای خلیج فارس برای افرادی که ممکن است برای دسترسی به ساحل و آب، بضاعت مالی چندانی نداشته باشند، بسیار خوب و  این کار شهرداری تهران قابل تقدیر است. خوب است که چنین مجموعه هایی در فضای شهر بوجود آمده و همه می توانند از امکاناتش استفاده کنند.

وی در بازدیدش از مرکز کارآفرینی کوثر افزود: این فضا و نوع فعالیت آن، بسیار مهم است و برایم جالب است که می بینم شهرداری تهران برای افراد نیازمند فضایی ایجاد کرده که در آن علاوه بر مهارت آموزی می توانند کسب درآمد کنند. و این کار به نوعی مرتبط کردن بانوان به چرخه اقتصادی کشور است که بسیار جالب است.

والوپ سوانده معاون فرماندار بانکوک که در این بازدید حاضر شده بود، در بخشی از این برنامه گفت: حدود 3 سال قبل برای افتتاح بوستان جوانمردان به منطقه 22 آمدم و آن موقع چنین دریاچه ای اینجا وجود نداشت. دریاچه فضای قشنگ و جالبی دارد و برای شهروندان منطقه و دیگر تهرانی ها می تواند بسیار خوب باشد اما بستگی دارد مسئولان چه برنامه ها و فضاهایی برای آن تدارک ببینند تا اینجا برای گردشگران خارجی هم جذابیت بیشتری پیدا کند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: